Download

Gestart door Colin, 30 juni 2011, 18:20:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Hallo,


Ik wil eigenlijk een spel downloaden het lukt maar dan moet je een nieuwe versie downloaden maar die lukt niet. De pc zei dat je die bestand niet kan openen op windows. ik heb er een uurtje aan gezeten en heb ik wat gekregen maar nu moet je het bestand opslaan of openen. Als je het opent dan lukt het niet.En als ik opslaat dan kom ik ook niet verder. Ik heb een snelkoppeling kunnen maken en op mijn stick gezet. De andere versie staat ook op mijn stick. Maar weet iemand verder hoe ik die spel kan downloaden???

Alvast bedankt.

M.v.G.Colin

Ps.Het spel heet world of tank

Han

Tja dan kun je beter even de vraag stellen op het supportforum van dat spel, lijkt mij.
Zij weten precies hoe dat spel aan de gang te krijgen is.

Linkje bovenbaan op deze site:
http://worldoftanks.eu/

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Colin

Hoi,

Ik had al gevraagd of die download veilig was. Maar waarschijnelijk hadden ze me doorgestuurd naar de duitse server of support. Ik ga maar weer een ticket aanvragen.

Kan jij me messchien nog verder helpen??


Gr.Colin

Ps.Bedankt

Han

Nee, ik kan je niet adviseren hierover want ik weet niets van dat spel of de installatie ervan.

Wat ik je wel nog mee wil geven als je daar een ticket aanmaakt. Probeer in korte zinnen duidelijk te maken wat er loos is. Lees je eerste bericht van dit topic nog maar eens door. Dan zie je misschien wat ik bedoel. Je springt met je verhaal van de hak op de tak zodat het onbegrijpelijk wordt als ik niet tig keer lees wat er nou eigelijk staat. Eindig een zin met een punt. Begin een zin met een hoofdletter. Lees als je wat geschreven hebt altijd nog een keer na of er staat wat je bedoelt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Colin

Hm.. Ok


Maar wat ik niet snap is dat ik die eerste post van mij toch wel goed heb geschreven. Ik ben ook nog maar 10. En ik probeer de zinnen zo goed mogelijk te maken voor iedereen die me willen helpen.


Ik hoop dat je dit begrijp!

M.V.G.Colin

Han

Okido, maar maak je zinnen niet te lang, dat bedoel ik.
Als je zinnen steeds achter elkaar schrijft met steeds "maar" en "en" er tussen als koppelwoordje dan is het echt niet meer te volgen.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!