Foto's (jpg) van computer naar ipod touch

Gestart door Format Arie, 06 mei 2010, 13:09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

hallo, kan iemand me vertellen hoe ik foto's (.jpg) van computer naar een ipod touch (3de generatie) kan krijgen, of met welk (free?) program dat lukt?

Als ik .jpg bestand naar itunes sleep in mijn fotomap, krijg ik de text dat hij niet naar itunes is gekopieerd omdat het niet op deze ipod kan worden afgespeeld.
Moet ik misschien de foto's eerst converteren, en zo ja waarmee?
Want vind alleen video converteer programma's

alvast bedankt, arietje

Han

- Werd er bij het apparaat geen software geleverd waarmee je dat kunt doen?
- Staat er in je manual niet op welk formaat en van welke grootte je Ipod Touch wel foto's accepteert?

Het omzetten van bijvoorbeeld jpg naar bmp kan met elk simpel grafisch programma. Je foto.jpg openen en dan weer "opslaan als"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Heb die ipodtouch uit mijn erfenis. Geen software. Heb wel 130 blz tellende handleiding op mijn computer gezet maar kom daar niet mee uit.
Die spreekt telkens  over muziek films en ander materiaal. Maar als je info zoekt over ander materiaal hebben ze het alleen over podcasts. Heb via paint een foto opgeslagen als .bmp maar ook die geeft dezelfde melding. De muziek en avi lukken wel gewoon. Heb uiteindelijk alles naar fabrieksinstellingen terug laten zetten. En foto's ipv handmatig plaatsen, gekozen voor automatisch synchroniseren.
Nu staan ze er allemaal in. Ook die ik niet wil. Die ga ik proberen handmatig te verwijderen.
Maar ik heb ze er op, ook al lukt het niet handmatig. Dat is het belangrijkste. Werd tijd, want was er al een maand mee bezig.Wat mij betreft een slotje

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!