ccapp foutmelding bij afsluiten

Gestart door puddingbroodje, 05 februari 2009, 18:01:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

puddingbroodje

ik heb xp ,als ik wilt afsluiten geef die aan dat die eerst ccapp moet beeindigen dat lukt dan niet  en moet dan op nu beeindigen klikken , dan sluit die af  .

ccapp wat houd dat in  ,,is dat fout?


mvrgr,

patrick

Han

ccApp.exe is een onderdeel van een programma van symantec.
Het probleem wat jij hebt staat samen met de oplossing beschreven op een helppagina bij symantec.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

puddingbroodje

ik gebruik norton al een tijdje niet meer , ik ben overgestapt op avg.
nu wil ik dus norton helemaal verwijderen ,ik ga naar program files wil dan de map norton internet security verwijderen en dan woord er gevraagd als ik de naam veranderd of als ik het bestand of map verplaatst is het mogelijk dat sommige programma,s niet meer werken ,.......kan dit kwaad wat werkt er dan waarschijnlijk niet meer???????

(P.S  bij configuratiescherm -software staat norton er al een tijdje niet meer tussen)

gr,

patrick

Han

Er is duidelijk een deel van de software achtergebleven na de uninstall waardoor het nu misgaat. Er staan kennelijk nog restanten in het windows register en je map in windows staat er nog. Alleen de map weggooien via de verkenner is onverstandig omdat je dan waarschijnlijk nog meer meldingen gaat krijgen over bestanden die niet meer gevonden kunnen worden.

Symantec software is nogal hardnellig. Gewoon via configuratiescherm/software krijg je de software helaas nooit helemaal weg. Je kunt van de site van symantec een verwijder tool downloaden waarmee alle restanten van Norton Internet Security van je harddisk verwijderd worden. Ook de verwijzingen in het register worden daarmee weggehaald.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

puddingbroodje

heb het gedaan en  heb tot nu toe met afsluiten geen probleem meer ,hartelijk dank voor uw tips :goed :goed :goed

Han

Fijn dat het probleem opgelost is. Ik sluit je topic hiermee af  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!