Ik zoek naar een Game PC. En ik heb aub jullie PC-Pronessity nodig

Gestart door Pewpoo, 11 december 2008, 19:32:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pewpoo

Oh hellow thar  :o~

Sorry als ik zojuist gepost heb in de verkeerde sub-forum. Dit is me eerste post hier, ik hoop dat ik daardoor geen vooroordelen krijg. *_*



Ik ben sinds kort op zoek naar een Game PC, ik heb to be honest geen tot zeer weinig kennis van dit betreffende onderwerp. Dus ik heb wel een beetje rond zitten vragen wat ik precies nodig heb. een Quad Core Processor bleek belangrijk, Nvidia video-card, en ongeveer 4GB RAM..  :-*



Nu heb ik een PC gevonden, die, wat ik denk wel voldoet aan wat ik wil. Maar dankzij me "supergrote" kennis weet ik dat dus niet zeker  :-\.. Vandaar dat ik hier nu ben. Voor de review van de Computer Pros.  ::)



tl;dr:

De PC die ik wil kopen : http://www.alternate.nl/html/product/PC-Systemen_Workstations_Gaming_met_besturingssysteem/Alternate/Neptunus_P840/-1073478/?cmd=showRatings&page=1


Om een beetje een idee te geven van waar ik naar op zoek ben .. Kan het Crysis runnen op normale GFX-setting. En kan het dat ook op Max. GFX-settings zonder lag enso?

Het is trouwens een Vista PC, ga ik daar problemen mee krijgen?



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen  :verliefd3 ..



Thanks in advaanceee !!~  :goed



p.s: Die PC is 'n optie. Als je betere opties heb hoor ik het HEEL graag <333.  ;D


Bugs

Citaat van: Pewpoo op 11 december 2008, 19:32:46

Sorry als ik zojuist gepost heb in de verkeerde sub-forum. Dit is me eerste post hier, ik hoop dat ik daardoor geen vooroordelen krijg.

Vooroordelen doen we hier niet aan. Je wordt beoordeelt over wat je post.
Lees even de de
forumafspraken en ook dit topic goed door. Op PCN gebruiken we alleen normaal Nederlands, dus geen MSM of breezertaal.

PCN is geen gamersforum, dus ik denk dat je je vraag het beste op een gamersforum kunt stellen om een goed antwoord te kunnen krijgen.
Groetjes van Bugs

Pewpoo

Oké.  ;) In ieder geval bedankt voor de reactie.
Dan ga ik het nu maar proberen bij een Gamersforum.
:goed

Bugs

Groetjes van Bugs