Problemen Frontpage opnieuw activeren op nieuwe PC

Gestart door Creamon, 24 juni 2007, 16:58:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creamon

Hallo allemaal

Ik heb momenteel een klein probleempje en misschien hebben jullie een oplossing ervoor.
Ik werk nog steeds met frontpage en met veel plezier. Ik heb nu een nieuwe PC en had er eerst Vista op had toen ook net als op mijn oude pc (die ik wel eens zal gebruiken als de nieuwe PC het tijdelijk niet doet). Ik heb er nu XP op laten zetten in de Vista laten verwijderen. Er zijn gewoon nog te veel dingen die niet goed werken onder Vista. Ben dus blij weer xp te hebben en ben van alles aan het installeren. Nu moest ik het activeren en kreeg ik de melding dat Frontpage volgens hun al op een andere PC staat. En ja dat klopt. Maar wel een pc van mij. Nu kan ik hem dus niet meer activeren. Wel vreemd dat hij onder Vista wel gewoon geactiveerd werd en nu gaat het niet meer  :'(
Weten jullie misschien een oplossing hoe ik hem toch geactiveerd krijg. Het is geen illegale versie gewoon gekocht een paar jaar geleden.

Bedankt voor jullie tijd.

Groetjes en veel liefs van Monique (creamon)
Groetjes van Monique

Han

Als je de oude PC niet meer gebruikt en je Frontpage maar op 1 pc geinstalleerd hebt dan zou je 'm nu weer gewoon moeten kunnen gebruiken. Je hebt een licentie voor één PC. Dat je 'm onder Vista wel geregistreerd kreeg is omdat dat gezien wordt als een upgrade na XP. Het zou zelfs kunnen dat de activering op de andere XP PC over moet omdat ie onder Vista geactiveerd is geweest.

Neem even contact op met de softwareregistratie van Microsoft hierover als je 'm op maar 1 pc wilt activeren en dat lukt niet. Die kunnen je dan verder helpen en geven je zonodig een nieuwe registratiecode.

Kijk hier even rond: Microsoft Productactivering
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Hallo Han

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal met hun dan contact opnemen.

Groetjes en veel liefs van Monique
Groetjes van Monique

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Hallo Han

Sorry dat ik total vergeten ben nog te reageren. Dacht dat het topic afgesloten was en ik niet meer kon antwoorden  :-[
Maar ik heb inderdaad succes gehad. Ik heb ze gebeld werd toen door verbonden met een computer maar zo werkte het bij mij niet met de computer en het nummer doorgeven en toen werd ik verbonden met een andere medewerker en die heeft mij toen een nummer gegeven dat ik in moest geven en het werkt weer  :uno
Dus daar ben ik erg blij om.
Bedankt nog voor je help.

Groetjes en veel liefs van Monique
Groetjes van Monique

Han

Fijn dat het weer okee is  :goed

Ik sluit het topic dan nu echt af.  :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Groetjes van Monique