Een QXD Bestand openen

Gestart door Ad, 02 juni 2007, 10:46:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik heb van een kennis een bestand door gekregen (QXD) om even mijn mening er over te geven, maar ik krijg het niet geopend met de software die ik op mijn pc heb staan, het is blijkbaar software wat in een drukkerij word gebruikt.
Ik heb al eens rond gesnuffeld met Google, maar ik kom niet aan een gratis (het is maar eenmalig) vieuwer. Net als Microsoft bv wel doet als je Powerpoint niet hebt maar wel iets wil kunnen bekijken.

Bugs

Ik heb wel een demoversie gevonden. Had je die zelf ook al gezien?

Ik ken het verder niet, en heb het ook niet geprobeerd, dus áls je 'm gaat gebruiken is dat geheel op eigen risico! ;)
Groetjes van Bugs

Ad

Ik had hem hem wel gezien, maar nog niet geopend. nu heb ik het wel geprobeerd maar helaas. Ik kan hem wel downloaden maar er gaat iets fout bij het uitpakken. Kortom bij werkt de demo niet.

Bugs

Hmm..... ik heb dit verhaal nog gevonden. In het Engels, dat wel.
Groetjes van Bugs

Han

Anders misschien even contact opnemen met je kennis die je het bestand ter evaluatie stuurde.
Het is geen bestand wat door standaard software geopend kan worden, dus vraag even aan hem hoe je dat dan op kunt lossen. Misschien heeft hij een viewer of zo.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Was ook niet zo heel erg, morgen krijg ik van het bewuste bestand een afdruk. Maar ik dacht misschien is er ergens gemakkelijk aan een soort van vieuwer te komen dan had ik het enkele dagen eerder kunnen bekijken.
Hij heeft op zijn PC "Quark" wel en omdat het op zijn werk wel gebruikelijk is heeft hij er ook niet verder bij stilgestaan.
Wat mij betreft mag je het hierbij laten.
Groetjes

Bugs

Groetjes van Bugs