pda synchroniseren met een gedeelde email account

Gestart door dynad, 03 januari 2006, 10:29:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dynad

Hallo

In mijn organisatie zijn er een aantal mensen die gebruik maken van een gedeelde agenda onder Outlook (m.b.v. Exchange 2003 Server). Nu ben ik op zoek naar een oplossing om hun PDA's met een andere (gedeelde) agenda te laten synchroniseren. Weet iemand of dat mogelijk is?

Dus bijvoorbeeld: meneer1 kijkt met Outlook in de agenda van meneer2. meneer1 wil niet zijn eigen agenda met PDA synchroniseren, maar die van meneer2 en dat is op 1 pc. is dat mogelijk?


Han

Bij ons op het werk liepen we daar ook tegen dat probleem aan, helaas ook zonder oplossing. In de software van de PDA's kun je synchroniseren met 1 exchange account en verder nog niet. Misschien dat de makers van die software dat in de toekomst nog gaan veranderen?
Ik draai wegens ziekte al een poosje niet meer mee in dat bedrijf dus of er een vervolg is gekomen weet ik niet.

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de fabrikanten van de PDA's die bij jullie in het bedrijf draaien.
Dat heb ik destijds ook gedaan bij Compaq. Hun antwoord destijds was dat er software ontwikkeld zou gaan worden voor zakelijk gebruik en voor persoonlijk gebruik. in de zakelijke versie van de software zou je kunnen synchroniseren met meerdere accounts.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Evenals bij zijn andere vraag komt er geen reactie meer van dynad. Daarom sluit ik dit onderwerp af.
Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.  :locked
Groetjes van Bugs