Windows Installer(error bij verwijderen Symantec Antivirus Enterprise Edition 9)

Gestart door Playaz, 23 mei 2005, 19:46:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Playaz

Gisteren probeerde ik Symantec Antivirus Enterprise Edition 9.0 van mijn computer te verwijderen. Ik deed het via configuratiescherm/software... Ik kreeg een een onherstelbare fout melding met titel : Software Fout! ofzo iets.

Daarna heb ik alles handmatig verwijderd en de register opgeschoond. Maar nu krijg ik telkens als ik de rechtermuisknop klik op een icoontje e.d. de MSInstaller gestart voor Symantec Antivirus Enterprise Edition. Bij elke klik op een icoontje krijg ik het opnieuw.
Eerst drukte ik op Cancel, maar liet het een keer doorgaan. De installatie start op en krijg na paar minuten tijdens de installatie een melding dat er weer een onherstelbare fout is opgelopen.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is! Miscchien dat de installatie wordt geherinnerd door WinXP maja zoiets lijkt me niet zinvol!
Just looking around...!

Zandman

Heb je al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren en het dan nog een keer te verwijderen?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Playaz

Hoi Zandman,

Ja ik heb het geprobeerd. Tijdens opnieuw installeren van het programma krijg ik foutmelding dat defwatch.exe (service for dat files) niet kan worden geinstalleerd. Je krijgt dan een windowtje met Opnieuw proberen of Afbreken, ik had opnieuw proberen geklikt maar kreeg dezelfde foutmelding weer te zien. Als je Afbreken klikt sluit de installatie procedure af. Ik heb het wel aantal keren geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.

Just looking around...!

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Playaz

Nou ik heb wel een soortgelijke probleem gevonden.

Maar dit is dan de oplossing:

Solution:
This problem has been reported to Symantec Technical Support. We will continue to track this problem, and this document will be updated if new information or a permanent solution is found. Because this issue appears to have a variety of causes, no one solution will work in every case.  :)
Just looking around...!

Han

Ik heb de lange symantec url in je laatste berichtje even in een txt-link gezet zodat de link ook werkt.

Je bent nu in ieder geval weer een stap verder.....  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Playaz

Ik hoop dat het niet lang gaat duren voordat ze een oplossing hebben   :pissig
Just looking around...!

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!