Beeldscherm schokkend bij het scrollen

Gestart door Ad, 23 mei 2005, 23:10:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik heb het afgelopen weekend weer diverse keren een vastloper gehad, nu kreeg opeens de melding dat het beeldscherm stuurprogramma daaraan schuldig was. "het beeldschermstuurprogramma NV4_disp functioneert niet meer naar behoren"
dus ik heb het orginele cd,tje met het stuurprogramma van philips wat destijds bijgeleverd was er op gezet, maar nou schokt het beeld een beetje bij het scrollen, dit kan volgens mij niet goed zijn maar het is toch het orginele bestand?? waarom gaat het nou niet goed??

Zandman

Hoe bedoel je als je zegt schokkend het scrollen verloopt niet vloeiend?
Heb je de muis goed staan voor het scrollen als die op te weinig regels staat wil het ook wel eens een wat schokkend beeld geven .
Die foutmelding die je krijgt verwijst naar het stuurprogramma voor je videokaart heb je al geprobeerd die opnieuw te installeren?
bij google vindt je nog meer informatie over die foutmelding je bent zo te zien niet de enigste met dit probleem.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Ad

Stom misschien, maar ik heb de orginele driver van philips terug gezet, en daarna de nvidia opnieuw geinstalleerd. probleem is opgelost volgens mij, al weet ik natuurlijk niet welk van deze twee de schuldige was 

Han

Fijn dat het opgelost is, Ad.  :goed

Ik sluit het topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!