ineens probleem met fotos in psp browser

Gestart door marianne53, 28 oktober 2004, 15:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marianne53

HALLO ALLEMAAL,

dit is niet echt een computer-probleem maar of windows of psp-probleem,  en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, ik heb het al aan veel mensen gevraagd maar helaas komt er geen goede oplossing.

tot voor kort maakte ik fotos ( dat doe in nog hoor) met mijn digi, of ik sloeg een leuke foto of plaatje op in een map iin :  deze computer, mijn documenten,mijn afbeeldeingen en dan de naam van het map, b.v. dierenfotos. op jpg .
Als ik zo als boven genoemd  aanhoud kom ik keurig in die map bij windows en zie ik de miniaturen ( windows 98) en alle fotos.

Maar sinds een paar dagen, en ik weet echt niet wat ik heb gedaan, zie ik nog maar een paar plaatjes/fotos als ik via PSP8 browse, ga ik echter dan naar "bestand openen" en dan "alle bestanden" in diezelfde map zie ik ze weer wel, ze hebben alleen allemaal het achtervoegsel psp8 ( dat tekentje met een achtje erdoor)


Is er iets aan de extensie veranderd dat psp ze niet kan laten zien, ik snap er niks meer van !

Ik hoop dat het niet te ingewilkkeld is opgeschreven en  iemand dit weet want ik werk heel veel vanuit de pspbrowser.

vele groetjes,
MARIANNE

Han

Als ik het goed begrijp kun je dus in de verkenner geen thumbnails meer zien
van je foto's en kan je die tyhumbnails wel zien via je PSP browser??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marianne53

hallo,

nee net andersom, in psp doet hij dat niet meer , raar he, je zou het inderdaad andersom verwachten want windows kan blijkbaar wel de afbeeldingen laten zien terwijl er het psp tekentje achterstaat.
Zou dit te maken kunnen hebben als ik geen icoontjes wil zien maar echt de foto en hem aanklik is dan in mgi fotsuite kom ( wat altijd goed heeft samengegaan)

bedankt alvast voor het meedenken,
marianne.

marianne53

Ik ben eruit, FEEST   ;D  ,  mijn zoon komt net thuis, helemaal geen psp man, maar die zag tussen de bestanden in de map bij windows steeds in ELKE MAP psp browse   staan, hij verwijderde dit per map en ik zie ze weer, raar maar waar

Misschien hebben anderen hier ook iets aan , in ieder geval bedankt voor het meedenken !

vele groetjes,
MARIANNE

Bugs

Groetjes van Bugs

Han

Nog even een aanvulling :
Als je met PSP browse bestanden bekijkt dan komt dat bestandje er altijd bij te staan als je in dezelfde map kijkt via de verkenner.
Het is een soort indexbestandje van PSP. Kom je een volgende keer met PSP-browser weer in die map dan kan PSP de plaatjes sneller laten zien.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!