gewiste bestanden terug halen

Gestart door Ad, 23 februari 2003, 11:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik heb waarschijnlijk in O.E. een map gewist die niet weg mocht, is er een manier om die toch nog terug te halen.
ik weet dat het kan maar niet meer hoe en met welk prog.
HELP

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Goh Han als ik jou toch niet had!!!
Echter, wat gebeurt er als ik het prog download, dan word er toch op de schijf geschreven? en zodoende raak ik het echt kwijt, of zie ik dat verkeerd?

Han

Tja, je moet wat he.

Wat doe je toch steeds met de bestandjes van je outlook-map, Ad.
Ik doe daar echt nooit iets mee.
Ik maak alleen af en toe een kopie van de hele outlook-map als backup  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Ik maak de map verwijderde bestanden leeg maar ik heb nog een map die ik simpelweg "bewaren" heb genoemd en die is nu blijkbaar dus ook weg. Maar ik snap niet wat er mis is gegaan ik ben misschien niet de intelligentste van de straat maar zo stom ben ik nou ook weer niet.
Maar nou heb ik nog geen antwoord op mijn vorige vraag.

Han

Nou nou, rustig aan hoor  ::)

Wat je vraag betreft, zoals ik al schreef "je moet wat hé".
Je zal dus moeten installeren om iets te kunnen doen en dan hopen dat je verwijderde data intact blijft.

"Powerquest lost en found" draait vanaf diskettes maar dat werkt niet als je in WinXP werkt met NTFS. Dan werk je namelijk onder DOS en NTFS partities zijn dan niet te zien  :-\
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Sj.. het is helaas groter als 64 kb, maar ik heb ze wel gevonden.
Houd hier het verhaal op, of is er nog een andere manier?
onder DOS misschien?

Zandman

Als je het programma wat je nu gebruikt aanschaft kan je groter bestanden dan 64 kb terughalen ad.
De demo kan alleen bestanden tot 64 kb terughalen

een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Ad

Kan ik het ook van internet downloaden of niet.

Han

Nee, alleen de demo kan je downloaden. Daar heb je niks aan want die haalt maar bestanden terug tot 64Kb.

Volledige versie kan je misschien downloaden van de site van de fabrikant als je betaald met een creditcard. De info daarover staat wel op hun site.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Ik heb vorige week vergeten op het laatste bericht te reageren, maar ik was een beetje kwaad en daarom is het erover geschoten
Het is nl zo toen ik even een paar uur weg was geweest had intussen iemand een paar cd's gebrand met al de gevolgen van dien. mijn bestanden waren inmiddels onherstelbaar mijn excuses hiervoor

Han

Tja da's balen Ad als zoiets buiten je schuld gebeurd.

Maak om in de toekomst problemen met je outlook bestanden te voorkomen een backup van je héle outlook-map op een cd-r én ook een kopie naar een andere partitie. Gaat het dan mis, dan hoef je enkel en alleen maar die map terug te kopieren naar de goede plaats via de verkenner en het werkt weer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Dat heb ik al eens geprobeert, maar dat ging me toen niet goed af. Om een of andere reden krijg ik niets gebackupt of beter gezegd ik denk dat ik het niet goed doe.
Zou je me dat eens uit kunnen leggen, vooral het adresboek is ook zo lekker om te backuppen, althans voor mij

Han

Ad, ik heb vandaag een special geschreven "Backup je e-mail en favorieten", waarin de hele backup-procedure na te lezen is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ad ik vond het programma PC INSPECTOR™ File Recovery

PC INSPECTOR™ File Recovery is een programma, waarmee je data kunt herstellen en dat de bestandsystemen FAT 12/16/32 en NTFS ondersteunt. Het programma is freeware en mag dus gratis gebruikt worden.

Ik heb het zelf nooit gebruikt maar het ziet er veelbelovend uit én de site ervan is in het nederlands.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Ik heb het prog meteen gedownload maar nog niet gebruikt, zal waarschijnlijk toch wel te laat zijn. Maar voor een eventuele volgende keer
Bedankt Han ik wist dat ik op je kon rekenen

Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.