Geen geluid uit Rewriter

Gestart door Format Arie, 11 augustus 2002, 17:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Hoi, vandaag een 16x10x40 Lite On rewriter n mijn OUDE systeem ingebouwd. Alles doet ie prima. Lezen, branden, alleen hij geeft geen geluid. volgens mijn broer zit in ieder geval de jumper goed. Weet iemand raad?

Han

Arie, het begint nu toch wel een tikkie onduidelijk te worden  ::)

Als ik het goed begrijp gaat dit topic over de cd-writer in je oude systeem en je andere topic gaat over de cd-writer in je nieuwe systeem?

Als dat klopt zeg het dan even, want dan pas ik even je topictitels aan naar :
- Inbouwen CDwriter (oude systeem)
- Inbouwen CDwriter (nieuwe systeem)


Je hoort geen geluid omdat je w.s. het audiokabeltje van de cd-writer naar de geluidskaart niet aangesloten hebt. Dat kabeltje zit doorgaans al tussen je CD-Romspeler en de geluidskaart. Tis dus of geluid uit je cd-rom-speler, of geluid uit je cd-writer.
Heb je geluid uit je cd-romspeler dan kan je het zo laten zitten. Audio-cd's speel je dan voortaan daarop af.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

klopt. Probleem Cd writer in nieuwe systeem (andere topic) is opgelost.
DIT probleem is rondom cd-writer die vandaag in mijn oude systeem is gezet. Daarom heb ik nieuwe topic aangemaakt.

Maar je hebt gelijk, ik kan het zo laten, omdat ik ze in de cd-rom i.p.v. de rewriter kan afspelen.
Maar blijf het raar vinden, want kom er net achter dat de originele en gebrande cd's geen geluid geven via brander, en al mijn cd's met  mp3's wel.

Han

Hmm, da's weird. Zal wel iets met de manier van het afhandelen van het geluid te maken hebben. MP3's zijn bestanden, en audio-cd's zijn tracks.

Ik heb je topictitel bij nader inzien toch naar wat anders veranderd omdat het zo duidelijker in de index is.
Hij heet nu "Geen geluid uit Rewriter"  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!