P4SX-X met 80GB

Gestart door Stofke, 18 juni 2003, 21:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb hier juist pc geinstalleerd, mobo Asus P4SX-X met een piv 2.53ghz, 512 mb ram en 80 gb. Probleem is dat ik fdisk heb gedaan, daarna terug pc opgestart en c geformateerd maar hij geeft maar 10 GB aan om te formateren ipv 80. Kan me nie voorstellen dat de bios van da nieuw mobo geen 80gb ondersteund ? Ergens iets aanpassen in de bios misschien ?

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

check de boel eens met aida32 dat is hier gratis te downloaden daarmee kun je al je hardware mee checken .
ook hoe groot je schijfen zijn en is volledig in het hollands in te stellen
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

Toen ik hem formateerde stond er dat hij 10 gb aan het formateren was, toen het formateren gedaan was stond er dat er 76 gb vrij was op C
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

dat is wel goed je schijf is namelijk niet precies 80 gb
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

yes, i know, maar volgens ik juist gelezen heb is het normaal als je een fdisk doet met een opstartdiskette van win 98 dat hij die 80GB niet herkend, deze opstartdiskettes herkennen maar GB tot en met 64.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

je zou die schijf ook kunnen opsplitsen in twee of meer partities dan heb je er geen probleem meer mee
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

heb ze juist ingedeeld in 3 partities, ben ze nu één voor één aan het formateren  :)
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]