Adobe Flash Player

Gestart door john, 27 januari 2014, 03:08:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Via het bekende pop up venster dat verschijnt, word ik er op attent gemaakt om Adobe Flash Player bij te werken.
Dat heb ik in middels al zo vaak gedaan, dus niks nieuws onder de zon.
Als ik daarna op de website van Adobe kom: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
kan ik links onder klikken op: Nu installeren.
Doe ik dat dan word ik door gelinkt naar een andere pagina: http://www.adobe.com/index.edu.html
maar het downloaden van de update start totaal niet.
Als ik dan onder in het scherm in de rubriek downloaden klik op Adobe Flash Player begint alles weer van voren af aan, maar geen start download.
Op mijn notebook (WIN7) verliep alles normaal, waarom ik steeds naar die pagina wordt geleid waar ik niks mee kan beginnen; geen idee.
Iemand die het wel snapt? Ik hoor het graag, zodat ik het bijwerken van deze app kan voltooien.

Han

Pas hier goed mee op. Er is malware in omloop die een malware/nep popup van adobe flash geeft. Ga je daar installeren dan heb je malware op je PC.
Via google chrome hoef je NOOIT een flashplayer te installeren. Die zit ingebakken in de browser. Is er een nieuwe versie dan krijg je die binnen via een update van chrome.

Voor andere browsers. Probeer dit eens:

Even een quote van oud topic:

Citaat van: Han op 07 maart 2007, 21:48:21
Ik heb een in plaats van de web-versie flashplayer de standalone-versie geinstalleerd. Beide zijn van dezelfde adobe dus maak je geen zorgen. Sinds adobe de tent overgenomen heeft werkt die web-installatie soms niet. Tenminste...., da's mijn ervaring ermee.

Download de flashplayer hiervandaan en installeer die: http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html
Let op dat je tijdens de installatie niet de yahoo-toolbar etc. mee-installeert. Die staat er soms bij. Om niet te installeren moet je het vinkje er even voor weghalen. Het kan er inmiddels iets anders uitzien dan op het plaatje hieronden maar zoiets zal het wel ongeveer zijn.



Daarna werkte het bij mij weer en zag ik de flash-player melding dat ik moet updaten niet meer. 

Kijk even of dit werkt, John
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Han, ik heb op die link van Softwarepatch geklikt. De download die daar beschikbaar is, is versie 10.1.102.64 voor IE.
Als default browser gebruik ik Mozilla. Nog even gecontroleerd in Configuratiescherm/programma's en daar staan 2 Adobe Flash Players, beiden versie 11. De ene is een Active X en de andere een Plugin, hoogstwaarschijnlijk die bij Mozilla zit.
Op de website van Softwarepatch kan je weer wel doorgelinkt worden om een complete stand alone palyer installer.
Deze versie is 11.5.9.615. Zou ik geneigd zijn om te zeggen, die heb ik al of.....??
Trouwens wel tricky met dat pop up venster. Zag er gegarandeerd volledig authentiek uit.
Tis en blijft oppassen geblazen op dat internet met al dat mal/spy/adware gedoe.
Overigens mijn Spyware shield liet niks van zich horen. Op staande voet ontslag geven, wat een slaapkop!

Han

Krijg je dat popupvenster nog steeds?
Verwijder dan gewoon de flash onderdelen die je hebt en ga naar http://www.adobe.com/nl/, klik daar op downloaden en download zelf daarvandaan de laatste flash player. Dan weet je zeker dat het van een vertrouwd adres komt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Ik had je al eerder willen antwoorden maar zag dat het forum er even heeft uit gelegen.
Wat je voorstelt, heb ik dus vandaag eerder gedaan. Ik begrijp niet wat er aan de hand is, want ook op de website van Adobe, waar ik ook op klik om een download binnen te halen, gebeurt er totaal helemaal niks.
Ik laat het maar zo want ben niet van plan hier eindeloos energie in te gaan stoppen of jou daar nog verder mee lastig te vallen.
Met andere woorden doe maar een dubbel slot op dit topic en al heeft het niks opgelost jij vanzelfsprekend zoals altijd: BEDANKT.

Han

Overweeg eens om als standaard browser chrome te gaan gebruiken. Zoveel verschillen de browsers niet en Chrome heeft Flash aan boord.

Ik sluit in overleg met jou je topic hiermee af. :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!