vreemde racties met muishandelingen

Gestart door teig, 31 oktober 2007, 08:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

teig

Hallo,
wanneer ik oa op het pijltje van de URL-balk klik verdwijnt de onlanks eerder geopende URL-lijst zich net zo snel als dat hij opend. Ik heb het gevoel dat waneer ik 1x met de linkermuis knop klikken een dubbelklik (ofwel een klik met de rechtermuisknop) tot uitvoering word gebracht. Ook springt "mijn favorieten-lijst en msn-adresblokje met de zelfde vaart open en dicht bij 9 van de 10 keer en krijg dan ook de indruk dat hij zgn erg hyper reageert op de muisklik. Zou dit aleen veroorzaakt kunnen worden doordat ik laatst MSN+ over mijn oude MSN heen heb geinstalleert? of herkent iemand een duidelijke oorzaak ik mijn verhaal? ik hoor het graag ffie's, het is mega-irri namelijk.
mvg teig   (staat mijn vraag nu weer op verkeerde forum?)

Han

Ja, je hebt deze vraag al eerder geplaatst en die vraag is verplaatst omdat hij op de verkeerde plek stond.
Ter referentie is er een "verplaatst bericht" achtergebleven waarin je kunt lezen waar je vraag naartoegegaan is. Dat heb je kennelijk niet gevonden. Daarin staat:

Dit topic is verplaatst naar Internet omdat het een vraag is over MSN en niets met het functioneren van windows zelf te maken heeft. In het forumonderdeel "Internet" horen de vragen thuis over programma's die je op het internet gebruikt.

Je vind je vraag terug op de link die hieronder staat:
http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?topic=85900.0



Dit topic staat nu maar weer op slot  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!