foto opslaan als...

Gestart door kuifje, 28 maart 2005, 16:28:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kuifje

Hier is dus mijn 'probleem'.

Ik ontvang de laatste tijd wat foto's die ik wil bewaren in een aparte map om ze later te branden op een cd.
Als ik op de foto sta en zeg opslaan als, dan krijg ik alleen dit: All files (*.*)
Ik kan ze dus niet meer opslaan als gif of jpg. Ik heb dit een jaar of wat geleden ook wel eens gehad en toen kreeg ik de tip om mijn temp. internet files te legen. Daarna deed alles het weer prima. Ik heb een paar dagen geleden opnieuw de temp. internet files geleegd, maar nu blijft die gekke extensie waar ik niks mee kan.

Wie o wie weet raad?

:'(

Han

Dit heeft echt te maken met rommel die zich op je PC verzameld heeft tijdens het surfen.

Wat je eerst nog even kunt proberen is terug naar een eerder herstelpunt. (systeemherstel)

Lukt dat niet, lees dan dit topic even door.

Zorg dat het zo ingesteld staat Bij mapopties, weergave :
- Vinkje weg bij : beveiligde besturingssysteembestanden verbergen
- Vinkje aan bij : Inhoud van systeemmappen weergeven
- Keuzerondje aan bij : Verborgen bestanden en mappen weergeven

We hebben laatst bij een andere vraag gemerkt dat Windows XP als je als administrator ingelogd, alle verborgen bestanden zichtbaar zet dat dan nog steeds niet alle bestanden zichtbaar zijn. Als ik m'n map Documents and Settings\local settings\inlognaam\Temporary Internet Files leeggemaakt heb, en ik kijk nog eens in dezelfde map met m'n FTP programma dan zou die daar dus ook leeg moeten zijn. Nou niks hoor, ik zie er nog een map staan die Content.IE5 heet met daarin allemaal submappen. Die submappen zijn hieronder te zien.
Om jouw probleem op te lossen moeten ook die supmappen weg uit de map Content.IE5 !!



Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Als jij je Temp mappen + Content.IE5 map en al het andere gedaan hebt wat op die link elders op het forum staat al gedaan hebt en dat helpt niet, dan houd het voor mij ook op. Dat is bijna het het enige wat je eraan kunt doen.
Volgende stap is dan systeemherstel. Een systeemherstelpunt wordt automatisch aangemaakt als je zelf nooit aan die settings hebt gezeten. Als je twijfelt over het feit of systeemherstel je foto's zal laten staan dan kopieer je die gewoon naar een veilige plek of je brand ze op CD.
Ik heb zelf systeemherstel alleen aanstaan op de WinXP partitie... maar goed da's een heel ander verhaal.



Edit Han : Het is inmiddels 9 april 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.[/img].
 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!