2 systemen, 1 maal geluid.

Gestart door Format Arie, 25 augustus 2002, 20:09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Ik draai dus met 2 systemen. ertussen zit een kvm switch.
kan ik van het ene naar het andere systeem.
Kan iemand me vertellen hoe ik ook op beide systemen geluid kan krijgen? moet nu telkens het snoertje op mijn subwoofer overzetten. heb zo'n splittersnoertje erop gezet, maar dat werkt niet.

Gert

Als die splitter gewoon doorverbonden is krijg je en andere ingangs impedantie. Er moet volgens mij een filter of diode tussen zodat beide audio uitgangen elkaar niet tegenwerken. Kun je beter eens informeren in een electronica zaak, die zullen er vast wel iets simpels voor hebben. Het lijkt me ook niet nodig om er een mengpaneel voor aan te schaffen
Locatie: +21.3 NAP

anykoen

Mijn aandacht werd getrokken door het woord "geluid", ik ben veel met muziek bezig en om het betaalbaar te houden knutsel ik wel eens wat.

Is het niet mogelijk om in plaats van een splitter, een schakelaar te gebruiken? Het overzetten van het snoertje kan ook met een schakelaar; in een electronica-zaak hebben ze die in alle soorten, te beginnen met 2-polig om. Je hoeft dan niet het snoertje om te pluggen, maar alleen de schakelaar over te zetten. Schakelaar monteren in een blikje (voor de afscherming) en volgens mij moet dat werken.
Succes
Paul