toetsenbord

Gestart door marian, 02 januari 2003, 21:34:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Ik heb een nw toetsenbord met draadlozemuis maar het ding weigerd steeds,of het toetsenbord werkt niet od de muis doet het niet.
Het is een highscreen volgens de doos Geavanceerde RF technologie voor storingvrije draadloze werking het rare is dat ie het 1 of 2 dagen wel gewoon werkt en dan heeft 1 van de 2 er zin in
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Merk, type toetsenbord. Wat voor aansluiting...... geef es wat meer info Marian.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Merk "highscreen Cordless Desktop" aansluiting is ps/2 versie en op de cd staat Hotkeys Version6.0 en 3D/4d mouse Driver
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Highscreen....., weer aan het shoppen geweest bij Vobis dus  ;)

Op een beetje knap draadloos toetsenbord en muis zit een kanalenkiezer. Da's een knopje op de muis of toetsenbord én op de zender. Als er geen connectie is kan je die weer bewerkstelligen, door op de kanalenkiezer te drukken. Hoe dat moet staat als het goed is in het boekje wat erbij moet zitten.

Batterijen nog goed? Die erbij geleverd worden zijn doorgaans zo leeg en dan krijg je ook rare storingen.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Nee Han niet weer die had ik dus vorige keer al aan laten smeren :( zal morgen nieuwe batterijen kopen hopelijk ligt het daaraan.Inderdaad zit er ook een kanalenkiezer op/in
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Lees ff goed het boekje Marian. Daar staat precies hoe je die kanalenkiezer moet gebruiken.

Als je batterijen op/bijna op zijn gaat ie echt weird doen. Ik trap er ook steeds weer in. Start dan steevast m'n PC een keer op, om te kijken of ie het dan weer doet en bedenk me dan ineens "owjaaa...draadloos...batterijen  ::) "
Zorg dat je altijd een reservesetje batterijen in huis hebt. Die dingen zijn altijd leeg als de winkels dicht zijn  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nieuwste driver die je maar kan vinden installeren kan ook helpen. Op de downloadpagina van Vobis staat hélemaal niks.  ::)
Lukt het niet met de nieuwe batterijen en de handleiding om het aan de praat te krijgen, dan zal je hen toch moeten bellen erover.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Daar had ik ook gekeken Han maar bij downloads staat niets en bij SERVICE ook niet maar dat wisten we al grrrrrrrrrrrrr
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

heb je wel usb 2.0 aansluiting of heb je usb 1.0 ?
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Tis een PS/2 aansluiting, Bertus  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

ik dacht dat ze de muis bedoelde als ps/2  solly
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Marian ik moet je toch ff iets vragen....
Waarom koop je in vredesnaam nog iets bij Vobis na dat gedoe met je PC bij die winkel??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Mag je best vragen hoor Han maar dat toetsenbord had ik al gekocht voor alle ellende begon,en ben nog ff afhankelijk van hun want mijn man heeft al 90€ betaald voor een nieuwe schijf maar die is nog niet binnen dus ben denk ik nog lang niet van alle gezeur af bij hun
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Ah vandaar.  ;)
Hopen dan maar dat het de batterijen zijn waardoor het niet werkt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Webkabouter

Heb je al gekeken of de batterijen goed zijn ja of nee? sommige draadloze setjes kunnen niet goed overweg met oplaadbare batterijen omdat deze standaard 1,2 volt leveren terwijl er meestal 1,5 volt nodig is.

In de meeste apparaten geen probleem omdat de batterij wel 1,5 volt KAN leveren maar minder lang als normaal. Verder ja, ik snap nog steeds niet waarom mensen bij winkels als vobis of dynabyte hun complete systeemen kopen. Over het algemeen is de service qua reparaties vergeleken met de 'normale' computerboer barslecht te noemen.

Gert

Niet iedereen heeft een geldboompje in de tuin webkabouter  ;)
Locatie: +21.3 NAP

marian

 Zo nieuwe batterijen in het toetsenbord en muis gegaan en kijken wat er nu nog voor rare dingen gebeuren ;)

Als je me eerdere berichten had gelezen webkabouter daar kon je in zien dat Siemens me heeft doorgestuurd naar vobis en aangezien ik technisch helemaal geen verstand heb van pc`s ben ik op Siemens afgegaan omdat daar me pc vandaan komt.
Maar kom maar met GOEDE adressen in Rotterdam ipv kritiek te leveren dat je niet snap waarom daar nog mensen komen bij vobis en dynabyte onderbouw deze kritiek eens
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Ik zag op de site vanmycom  dat ze ook een winkel in amsterdam hebben marian
Ik heb daar goede ervaringen mee met die winkel
Weet alleen niet of ze ook jou siemens pc in reparatie nemen maar dat kan je altijd vragen nietwaar.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

Thanks zag dat er ook een mycom in rotterdam is wacht nog even af ben met siemens aan het emailen wanneer ik me nieuwe al betaalde schijf heb van vobis en ga dan eens hier en daar snuffelen en gooi er dan maar weer wat € tegenaan :(ja je wilt toch wat he informatique schijnt ook goed te zijn
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Hebben de nieuwe batterijen het probleem waarvoor dit topic werd geopend verholpen Marian?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!