Upgraden naar Windows 10

Gestart door Han, 01 juni 2015, 12:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josette

 :tureluurs

Misschien een verschil tussen de landen?
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Zou kunnen maar jij draait toch ook de Nederlandstalige versie?
Ik heb net de maandelijkse updates geïnstalleerd. Daar zat ie niet tussen. Ik heb nog wel de windows10 detectiesoftware draaien.
Die geeft aan dat de updates die binnengekomen zijn "win 10 vrij" zijn
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Geen idee dan. Besturingssystemen staan onder restricties van Europese regelgeving, voor zover ik weet.
Het was ook door Europese regelgeving dat we geen standaard mailprogramma meer hebben en dat er een verplichte browserkeuze was in windows.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ze doen tegenwoordig met ons  wat ze willen!  >:(
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Gisteravond kreeg mijn Win10 laptop zomaar automatisch een update terwijl ik erop zat te werken. Ik kreeg een melding na het downloaden ervan en kon kiezen voor later installeren. Later is voor Micro$oft kennelijk een minuut of 10 want zomaar ineens terwijl ik nog bezig  werd ik eruit gegooid en ging de computer zichzelf updaten naar de nieuwste versie van Win10. Ik vind het werkelijk belachelijk dat Win10 zo omgaat met updates. Het is verdorie MIJN pc!!  :pissig
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Pc is wel van ons maar het besturingssysteem niet. Die hebben we in licentie van Microsoft. Het staat ons natuurlijk vrij om voor een ander besturingssyteem te kiezen.......  :-X
Groetjes van Bugs

Josette

Ook daar hebben we voor betaald toch???????????????? :-X
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Bugs

We hebben betaald voor het gebruik van Windows. We zijn er geen eigenaar van. Net zoals je een auto huurt. Je mag 'm gebruiken maar de auto is niet van jou.
Groetjes van Bugs

Josette

Hmmmmmmmmmmmmmm, zo bekeken zijn we weeral de klos.  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Net gelezen op Webwereld : http://webwereld.nl/software/98394-microsoft-wijzigt-upgrade-patch-voor-de-tiende-keer

Gaan we weer.............  :pissig
Microsoft heeft patch KB3150513 (de update die vorig jaar werd geassocieerd met de agressieve push naar Windows 10) nieuw leven in geblazen.
De patch moet ervoor zorgen dat Windows 7, 8.1 en 10 (lager dan versie 1703) worden voorbereid voor de upgrade naar Windows 10 Creators update.

Hou die update dus in de gaten!  :nouja
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Er is er nog eentje die je in de gaten moet houden: KB2952664
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Ik heb de drie KB nummers even in PSP bij elkaar gezet op een zwart kaartje met witte letters.
Die heb ik op de links onder op m'n monitor geplakt. Zo heb ik ze altijd bij de hand bij updates.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wij hebben ook een briefje met deze erop naast ons liggen. ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette