inkjet multifunctional gezocht die zonder pc kan scannen naar nas of usb stick

Gestart door lucdec, 03 maart 2010, 12:27:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucdec

Zoals in mijn titel vermeld:
Ik wil dus een multifunctional kopen print copy scan.

Graag zou ik willen dat ik documenten kan inscannen zonder pc aan te leggen naar een
netwerk hardeschijf, emailadres of usb stick.
Liefst in een pdf formaat.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met zo een toestel?  Graag het type en merk.

dank

Han

Wat bedoel je met "moet kunnen scannen naar netwerk of usb stick of mail zonder een pc"?

Je zal toch een print/scanopdracht moeten geven vanaf een pc. Anders doet zo'n printer/scanner uiteraard helemaal niets.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

lucdec

neen hoor,

bij ons op het werk hebben we een lasermultifunctional van Canon.
Je kan er mailadressen instoppen.   Je legt een document in duwt op scan en het document
wordt gemaild naar jouw mailadres van keuze direct in pdf...   Heet zoiets niet push-scan of zo?
enorm handige functionaliteit.  Het is wel geen toestel voor thuis, maar iets groter anders
had ik zoiets gekocht

Han

Een dergelijk apparaat is voor thuisgebruik niet echt relevant dus ik ben bang dat die er niet is of je moet flink geld op tafel leggen. Misschien kunnen ze je bij canon adviseren en je ook vertellen hoe de functie die jij zoekt precies genoemd wordt. Dan kun je er in google gericht naar zoeken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Zoals we gewend zijn van lucdec komt er geen antwoord meer. Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs

Bugs

Naar aanleiding van bovenstaand bericht kreeg ik een mailtje van lucdec.

excuses,
dit is niet zo bedoeld.
Heb ondertussen de mx340 besteld bij Canon.

Volgens mij kan je scannen naar usb stick vanals je printer "pictbridge" ondersteund.
Wil ook Han danken

mvg,
Luc


Fijn om te weten dat je een nieuwe printer hebt, lucdec. We stellen het op prijs dat je alsnog een reactie hebt gegeven, dan hebben we niet zo het idee dat we hier voor niets bezig zijn. ;)

Enne, namens Han, graag gedaan.
Groetjes van Bugs