Ik kan geen youtube filmpjes bekijken

Gestart door pc dummie, 17 maart 2009, 22:58:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pc dummie

Sinds gister kan ik geen filmpjes op youtube meer bekijken...
ik heb niks verandert of geïnstalleerd maar krijg elke keer deze melding



ik heb al geprobeert de nieuwste flashplayer te installeren maar dit lukt ook niet, ik moet een filmpje te zien krijgen dat flash installatie gelukt is maar dat krijg ik niet te zien...

Wat moet ik nu doen?

Han

Datzelfde probleem heb ik ook gehad. Ik heb toen de standalone versie van de flashplayer gedownload en geinstalleerd.
Daarna werkte youtube bij mij weer en zag ik de flash-player melding dat ik moet updaten niet meer.

Ik heb gezocht voor je naar de standalone versie van de flashplayer (versie 10) maar die is niet te vinden.
Ik heb nog wel versie "Flash Player 9.0.28.0" op m'n harddisk staan die ik destijd gebruikt heb om dit probleem op te lossen.
Die versie kan ik je mailen als je dat wil.



Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Oke, ik heb het ook al eens eerder gehad op me laptop maar hoe ik dat opgelost heb weet ik niet meer...
ja als je het zou willen mailen graag :goed

Han

Ik ga je een bestandje mailen wat "Flash Player 9.0.28.0 (Complete Standalone Installer).msi" heet en wat ietsje groter is dan 4 mb.
Ik heb het mailadres gebruikt wat je hier in je profiel hebt staan.

Dubbelklikken erop in de verkenner om de installatie te starten.
Let op dat je tijdens de installatie niet de yahoo-toolbar mee-installeert. Die staat er soms bij. Om niet te installeren moet je het vinkje er even voor weghalen. Het kan er inmiddels iets anders uitzien dan op het plaatje hieronden maar zoiets zal het wel ongeveer zijn.



Daarna werkte het bij mij weer en zag ik de flash-player melding dat ik moet updaten niet meer.   
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Oja, het zou kunnen dat je een melding krijgt dat er al een nieuwere flashspeler geinstalleerd is. Krijg je die melding, verwijder dan je huidige flash-player even via configuratiescherm/software, reboot je pc en installeer degene die ik je stuurde dan daarna.

Het bestand is hier de deur uit. 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Ik heb het ontvangen kan het alleen niet openen want er staat alleen dit:

Windows Live Hotmail heeft enkele bijlagen van dit bericht om veiligheidsredenen geblokkeerd.

Han

*** hotmail ook. Stuur even een ander mailadres via een persoonlijk bericht.

PS) Mail is verstuurd. Ik het het bestandje ingepakt met winrar anders krijg je ook met dit mailadres precies hetzelfde.
Flash Player 9.0.28.0 (Complete Standalone Installer).rar is even groter dan 2,5 mb maar moet je dus voor de installatie even uitpakken met winrar.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Hoi Han,

ik heb het bestand kunnen openen en heb het geïnstalleerd alleen kan ik nog steeds niks bekijken...

Han

Tja dan houd het op wat mij betreft. Dat was de oplossing die bij mij wel werkte.
Die standalone-versie is voor versie 10 niet te vinden.

Misschien weten ze bij youtube zelf een oplossing?
lees hier maar eens rond.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Heb nog even rondgelezen op google. Opruimen van cookies, internetcache en offline website data schijnt ook het probleem op te lossen
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Op het forum van adobe (Maker van de flash plugin) staan er ook tig topics over.
De pagina laadt wat traag.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Het is gelukt, ik heb eerst alle tijdelijke bestanden opgeruimd,
toen naar de site van Adobe geprobeert flash te downloaden dit lukte niet,
heb ik op de link die erbij stond voor problemen geklikt en uitgevoerd wat daar stond en nou kan ik alles weer normaal bekijken :)
bedankt voor de hulp iig  :goed

Han

Fijn dat het weer okee is.  :goed

Ik sluit het topic hiermee af  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!