betalen met paypal us sites

Gestart door quantum, 12 februari 2008, 18:58:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

halo
iemand ervaring mat paypal bij online kopen us?
Sommige sites us  kun je niet met kredietkaaart betalen maa via paypal uit veiligheidsoverwegingen.
Dus paypal account aangemaakt
daarna gaan spullen  kopen en bij afrekenen dus paypal kiezen
oke heb ik gedaan ,daarna  bij mijn paypal account ingelogt zie ik transactie voltooid  firmaXX
Krijg ik email terug van de firmaXX

Thank you for your order.  At this time your order has been placed on hold as we received unconfirmed payment information from pay pal, and it is recommend by paypal that we should not ship the order.  We need you to please add the shipping information from this order onto your pay pal account.  You will then need to replace this order and make sure when processing the pay pal payment, that the shipping info matches.  Once we receive the payment and order from pay pal with a confirmed status, we will be able to release your order out to you.  We are crediting back this payment so you can redo the order and payment

begrijp het helemaal niet meer  wat ik verkeerd gedaan heb, moet ik dan het bedrag  overmaken via mijn  account paypal "geld overmaken" inplaats van online op de site  af te rekenen ( ik heb uiteraard hun emailadres die gekoppelt is aan paypal)
hopelijk ben ik wat duidelijk en kan iemand mij helpen die ervaring ermee heeft
dank
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Bugs

Ik gebruik ook PayPal, en ik heb er nooit problemen mee. Hoe heb je betaald aan PayPal, Quantum?
Ik betaal per creditcard aan PayPal, en sluizen het bedrag weer door aan de leverancier. Die krijgen dus allebei (zowel PayPal als de leverancier) hun geld.

Met andere woorden, ik bestel iets, klik aan dat ik met PayPal wil betalen, dan kom je in het PayPal-scherm geef accoord dat PayPal mijn creditcard mag belasten, en dan is de betaling instant geregeld. PayPal heeft het geld, die geeft direct een bevestiging aan de leverancier, en die levert de goederen.
Groetjes van Bugs

Format Arie

Maak ook wel eens wat over via paypal.Vooral sponsoren van sites. Doe dat zonder creditcard. Eerst een bedrag via mijn bank erop gestort, en dan gaf het overmaken geen enkel probleem. Schijnt nu nog makkelijker te gaan, zonder eerst geld van je bank naar paypal rekening over te maken, maar meteen rechtstreeks. Je moet dan wel "geverifieerd" zijn. Dan gaat het rechtstreeks via je eigen bankrekening via paypal.
Daar weet ik niet veel over te vertellen, omdat ik de laatste tijd vooral de Ideal methode gebruik.

quantum

halo , het is een aankoop in new york normaal betaal ik met kredietkaart of inderdaad zoals arie met bic en iban codes voor internationalen betalingen( enig nadeel kan soms lang duren)
De site waar ik nu aankoop is geen beveiligde ( zonder hangslotje) dus doen ze betalingen via paypal voor een beveiligde transactie.
mijn naam en adres moet exact hetzelfde zijn als op kredietkaart, paypal alsook bij de bestelling dus driemaal identiek.
Probleem 1 : op US sites "state or province"  niets invullen  in dat vak gaat niet dus provincie ingevuld maar dan maak je het probleem dat de  adressen  verschillend zijn  tenopzichte van kaart en paypal  er word bij ons nooit de provincie vermeld bij correspondentie en deze provincie  kun je ook niet toevoegen bij
kredietkaart of paypal
dus betaling ging niet door maar transactie blijft hangen dus money niet afgetrokken maar betalingslimiet wel kleiner 
oke probeerde nogmaals  die  transactie en bij province enkel een punt geplaatst het lukt weer betalen met paypal en lap betalings limiet te laag ,paypal heeft zo zijn eigen (te lage)limiet oke dan maar limiet verhogen .

ik moet nu wachten achter een 4 cijferige code dan kan ik ze verhogen.
Maar de code blijft ook weer ergens hangen gebeld naar banc card company die zenden mij naar bankkantoor dar weten ze het ook niet  wat eraan te doen en het resultaat is ik nu nog altijd niets kan bestellen  :'(

al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Ik zou als ik jou was paypal.be even een mailtje sturen met de vraag hoe je je paypal account kunt gebruiken op US sites. Beschrijf precies wat er misgaat. Zij zullen dan wel een oplossing weten, lijkt mij.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Ben je nog wat wijzer geworden, Quantum?
Groetjes van Bugs

quantum

wijzer? oh.... wat gaat dat traag  wacht nu op mijn rekeningstaat voor een code  intussen  al heel wat negatieve dingen gevonden (reviews zelfs sites anti paypal)
maar uiteraard ook positieve ben benieuwd  over verdere verloop 
groeten
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Bugs

Groetjes van Bugs

Bugs

Geen bericht meer van Quantum.  :(
Dan maar een slotje.  :locked
Groetjes van Bugs