wachtwoord voor e-mail op andere server

Gestart door pijltje, 19 juni 2006, 16:29:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pijltje

Hallo  :)

Naast mijn eigen mailadressen, heb ik nog een mailadres dat via de server van een ander loopt.

Alles staat goed ingesteld:
naam
emailadres
gebruikersnaam
wachtwoord
inkomende email
uitgaande email

in eerste instantie had zij geen wachtwoord ingevuld in haar emailaccountinstelling en die was dus blanco gelaten, ook ik had het wachtwoord blanco gelaten.
maar... dan moest ik iedere keer opnieuw bevestigen wat het wachtwoord is of op 'annuleren' drukken en ik moest 'voortgang verzenden/ontvangen' annuleren.

Dus toen hebben we een wachtwoord gekozen dat we beiden hebben ingevoerd. maar het probleem blijft bestaan.

hoe kunnen we dit oplossen?!  :huh

alvast bedankt!
groetjes Pijltje  :D

Han

Over welk mailprogramma hebben we het hier?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Hoi Han  :)

ik heb Outlook 2003

de mail werkt wel, maar ik blijf die melding krijgen ('geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op').  als ik op OK druk blijft het terugkomen, net zolang tot ik Annuleren doe. vervolgens komt dan de 'Voortgang van verzenden/ontvangen' met een foutmelding die ik dan ook moet annuleren.
Het vinkje 'wachtwoord onthouden' in de E-mailaccounts is aangevinkt.

ik zal die andere persoon nogmaals vragen wat zij exact heeft ingevuld bij gebruikersnaam en wachtwoord.

groetjes
Pijltje

Han

Zonder de exacte gebruikersnaam + wachtwoord blijf je die melding terugkrijgen, of er moet toevallig op dat moment een storing zijn bij de provider. Bijna elke provider heeft tegenwoordig webmail. Daar gebruik je diezelfde gebruikersnaam + wachtwoord. Kijk eens of het wel lukt om met deze inloggegevens in te loggen op de webmail. Dan weet je in ieder geval of de inloggegevens in orde zijn.

Hoofdletters of kleine letters zijn bij het inloggen belangrijk. Staat er een hoofdletter in gebruikersnaam of wachtwoord dan moet je die ook echt daat tikken. Let op dat je caps-lock toets niet per ongeluk aanstaat en check of je de num-locktoets aan hebt staan als je de cijfers van je nummerieke toetsenbord gebruikt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Hoe is het met dit probleem, Pijltje?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Hoi Han,

Het bestaat nog steeds...
ik heb die andere persoon gevraagd alles nog eens na te kijken (alles hetzelfde), maar ze is erg druk.
de mail komt overigens wel gewoon binnen en wordt verstuurd...
Maar als je een grote mail moet binnenhalen die langer duurt dan moet je diverse keren op 'ok' drukken alvorens je kan 'annuleren' om de melding te verwijderen.
nog even afwachten dus!
:shades
pfff het is hier nu al 26C en nog geen 7.00 am...
groetjes
Pijltje




Edit Han:Het is inmiddels 9 augustus 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.