Oude internetaccount kopieren

Gestart door Ripper, 30 augustus 2004, 22:48:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ripper

Nieuwe PC gekocht, maar nu wil ik graag mijn internetaccount kopieren van mijn oude PC. Ik ben echter het wachtwoord vergeten (wachtwoord laten onthouden).

Kan ik mijn wachtwoord niet wijzigen op mijn oude oid zodat ik deze op mijn nieuwe kan zetten? Of moet ik dit op een andere manier doen?

Martijn

zolang tijdens die wijziging er niet om je oude paswoord word gevraagd kan dat idd, neem anders even contact op met je internetprovider.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Ripper

ik had mijn vraag ook beter moeten stellen.....

hoe moet ik dit wachtwoord wijzigen? (oude PC heeft win98SE)

het is trouwens al zo lang geleden dat ik deze account heb aangemaakt dus ik weet niet eens welk nummer ik zou moeten bll. tis namelijk van world online maar zo ver ik weet zijn ze overgenomen,etc...


Han

Je kunt je wachtwoord alleen wijzigen als je je oude wachtwoord ook nog weet. Zou anders een mooie boel worden want dan kan iedereen zomaar een ander ww op jouw account instellen  ::)

WorldOnline is overgenomen door Tiscali, dus moet je hen bellen.
Je kunt bij het ophalen van je webmail ook vaak aangeven dat je je ww kwijt bent. Stom genoeg sturen veel providers dan een mail met dat wachtwoord naar je mailaccount. Ik jouw geval is dat okee want je kunt immers je mail nog ophalen op je Win98 PC.
Doorgaans sturen ze ook een brief met je inloggegevens naar je huisadres als je aangegeven hebt dat je je ww kwijt bent.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!