Nieuwe ALDI pc kopen

Gestart door quantum, 15 november 2002, 16:59:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandman

Hier zit er nog een dan was ik wel heel vroeg bij de aldi gaan staan smorgens
Is een beste pjoeter die ze aanbieden.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Gert

In Nederland betaal je er 50 Euro meer voor  :-\
Locatie: +21.3 NAP

Hans2

Specificaties zien er erg lekker uit. Kheb maar één kritiekpunt: HIJ IS LELIJK!  ;D

Han

Ik vind 'm juist wel gaaf  :)
Belachelijk dat we hier meer moeten betalen. Lekker hoor die europeese eenwording. Nu we allemaal de euro gebruiken kan je wel heel goed de verschillen zien hé.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]


Doy

Ze hebben alleen de geluidskaart er verkeerd in gezet. ;D

quantum

Gert , in Nederland 50 euro minder zul je bedoelen in plaats van meer
In duitsland 100 euro min dan in belgie  

Wat betreft mooi of lelijk , ik moest er ook eens aan wennen , maar begint toch mee te vallen , als ik hem heb , dan zal ik het wel echt eens weten
Tja so wat , ik kijk toch altijd naar mijn scherm in plaats van pc kastje
Voor mij is de configuratie het allerbelangrijkst, vroeger 16 jaar geleden had ik mijn eerste pc een lelijk plastieken beige spul , vandaag zijn het design
toestellen of zelf veranderen (casemodding) ;)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Angel

Ga me ook even bemoeien, gewoon doen. Ik ken iemand die bij een computerfirma werkt, daar korting krijgt maar toch zijn pg bij de Aldi haalt, zegt wel wat. Bovendien is het altijd gewoon in het nederlands hoor.

Twee weken geleden nog een tekentablet gekocht en was gewoon Nederlands allemaal. Er is namelijk ook een nederlandse site van Medion en die vind je hier: Medion Nederland

Daar staan de nieuwe drivers enzo
Carpe Diem

Han

Hier staat een goede recentie van deze PC.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

quantum

Graag hadden jullie geweten wat mijn bevinding is van mijn nieuw ALDI pc
Die is reuze !!
Voor de fans van big brother , de mijne een tv kaart en kan opnemen , heb al een een ander geprobeerd waw alle tv kanalen op mijn ene 19 " scherm en forum op ander 19" scherm
Nee hoor ik ben geen nerd die er twee van 19" moet hebben
Heb voor mijn gegevens over te zetten mijn 14 " scherm gebruikt
gekraak, wa rook en gedaan ermee, dus vlug naar .....jawel ALDI een tweede scherm gaan halen enkel 19" schermen voor ongeveer 400 gulden
Prachtige PC en inderdaad hééééél stil Wa betreft design vind ik , mag hij er best wezen , maar smaken kunnen verschillen
Voor diegene die hem willen echt afmaken ; er is geen disk drive,( wel mogelijk in te bouwen) maar deze gebruikte ik niet had al usb stick en compactflasch kaarten 9/10 geef ik hem , meer niet; "de perfektie is van deze wereld niet" :)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Zandman

Fijn dat je er blij mee bent quantum han en ik hebben samen staan kwijlen boven het foldertje
Maar konden geen enkel excuus verzinnen om hem te kopen
Veel plezier er mee
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.