Modem - Netwerkkaart

Gestart door Stofke, 09 oktober 2002, 10:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

een collega van mij heeft altijd gesurfd via telefoonlijn, dus met een modem in zijn pc. Hij zou nu graag overschakelen naar Telenet. Kan hij deze modem gebruiken om zijn kabel van telenetmodem naar pc aan te sluiten of heeft hij de ethernet adapter of een andere netwerkkaart nodig ?

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Neen Stofke,

Ze hebben zelf een modem die word in huis gezet, die andere modem moet eruit. Je betaalt 2000 bfr borg, als er iets kapot gaat krijg je gewoon een nieuwe.
Ik heb al een nieuwe gehad en dat is gratis.
Als je hem inlevert krijg je het geld terug!


Telenet zet zelf een netwerkkaart als ze aan huis komen.
Hier toch!
De andere kan je verwijderen.

Groetjes,
Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Stofke

Inderdaad Josette

maar heb hem gezegd dat hij een doe-het-zelf pakket moet aanvragen, dat wil zeggen dat je zelf nog de draad van de telenetmodem naar je pc moet aansluiten + de volledige configuratie maken op je pc (web, mail). Heb dit ook voor een andere wollega al gedaan, daarmee spaarde hij veel uit en zoveel vraag ik ook nie  ;)
Je kunt kiezen om een netwerkkaart te installeren in je pc of zonder netwerkkaart te werken maar een ethernet adapter als tussenstuk ta laten werken, deze is dan aangesloten op je usb -poort. Wou gewoon ff weten of je nog iets zou kennen doen met die kaart van belgacom, maar bij nader inzien, zoals je zei, wel niet denk ik ook. Alvast bedankt.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Ja, hier is het ook een externe netwerkkaart via USB.
Ze geven ook ooit de installatie gratis, moet alleen even opletten wanner de promotie is.

Groetjes,
Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Stofke

tja, en weten dat ik hier nog 10.000 bfr betaald heb voor mijn volledige installatie, en nu smijten ze er mé naar je hoofd  :(

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Helen

Stofke, weet je nu wat je weten wilde? ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Stofke

ja, 't is in orde nu, zal nieuwe kaart of adapter worden.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Helen

Okee Stofke, dan sluit ik het topic bij deze af ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!