Probleem computer

Gestart door Peet-R, 13 november 2007, 02:57:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peet-R

Wie kan mij helpen?

Wanneer ik bezig ben met mijn computer (maakt niet uit waarmee) dan start de pc na een tijdje zichzelf zomaar opnieuw op. Ik krijg geen melding, er komt alleen een pieptoontje uit de kast en meteen een zwart scherm.
Vervolgens begint de pc met de normale opstart procedure.

Ik heb een Asus p5p800 met pentium 4 3,2 GHz en 1 gb geheugen

Iemand een idee?

Han

Ik denk dat ie te warm wordt. Maak de kast eens open en verwijder het daar vezamelde stof eens goed.
Start de pc dan nog eens op met de kap open. Check dan ook of alle ventilatoren naar behoren werken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Peet-R

Beide had ik al uitgevoerd, het helpt helaas niks.

Als de pc ongeveer een kwartier aanstaat start hij opnieuw op.
En vervolgens weer ongeveer de zelfde tijd.

Kan het een bios instelling zijn?

Han

Tja, als je niet in je openingsvraag aangeeft wat je al gedaan hebt om te proberen om het probleem op te lossen dan krijg je misschien oplossingen aangedragen die je al gedaan hebt. Probeer je vraag zo uitgebreid mogelijk te stellen en dus ook wat je al geprobeerd hebt.

Waarom denk je dat het probleem veroorzaakt wordt door een bios-instelling kan zijn?
Heb je daar iets veranderd dan afgelopen tijd, waarna dit probleem ontstaan is?


Edit Han:
Het is inmiddels 10 december 2007. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!