dubbele geluidskaart

Gestart door Lennaert, 29 juli 2007, 00:25:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lennaert

Halllo mensen,

Bij het programma virtual DJ is mogelijk om in het configuratiescherm (van het programma) te selecteren dat je 2 geluidskaarten gebruikt, dus 1 om het geluid af te spelen over je speakers en 1 om voor je koptelefoon zodat het mogelijk is om de audio op de juiste manier te Cue'n (het goed laten samenvallen van de beat) maar weet iemand of het voor je computer überhaupt wel mogelijk is om 2 geluidskaarten te bevatten want ik heb nu een Creative X-FI Xtreme Music en ik heb ook nog een cheap 5.1 kaartje van sweex liggen.


Han

Tja, als je een onboard geluiddskaart hebt en je zet er een losse geluidskaart bij dan heb je er in principe ook twee. "Normale" procedure is dan om de onboard kaart uit te zetten via je BIOS of apparaatbeheer, maar je kunt ze uiteraard ook allebei "aan" laten staan. In het configuratiescherm bij "geluiden en audioapparaten" op het tabblad "audio" kun je aangeven welk geluidsapparaat wat moet doen.

In dit topic wordt besproken wat jij wil gaan doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lennaert

Als ik dat doe krijg ik met et opstarten een melding "direct X sound driver error"

Han

Klik eens op de startknop en dan "uitvoeren". Tik daarin in dxdiag (start diagnose van direct x)
Kijk daar op het tabblad "geluid" wat de foutmelding is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Topicstarter neemt niet de moeite om te antwoorden.
Dus nemen wij niet de moeite om het onderwerp langer voor hem open te houden.  :locked
Groetjes van Bugs