DVD speler speelt niet alle soorten schijfjes af

Gestart door WimS, 28 februari 2007, 22:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimS

Hallo, na een hele tijd van afwezigheid ben ik er weer!
Had diversen problemen met de pc en adressen,maar alles is weer okee :goed
Nu mijn brandende vraag en verontwaardiging over mijn jvc dvd thuisbioskoop,het volgende: volgens de omschrijving kan ik alle cd/dvd + R en RW afspelen dus geen - dvd's en cd's,nou dit is niet helemaal waar,want de ene keer leest hij gewoon -cd dus gewoon audio muziek endvd is helemaal een misterie,hij leest gewoonweg geen RW dvd's,terwijl hij het wel moet doen!
de ene keer wel en de andere keer weer niet!
Ook mp3 kan ik niet afspelen terwijl hierover totaal niets over in het boek staat! Van wel of niet geschikt!
Alles wat met  o.a PAL en NTSC of zoiets begrijp ik,ook de code 1 en 2 weet ik,maar waarom de ene keer wel cd - en dvd + maar als ik een andere merk zoals Dvd +R IMATION /Maxell Dvd+RW(niet lezen) maar een DVD+R van Nashua leest hij dan wel! Waar kan dit dan aan nog meer liggen??
Een simpele dvd spelertje van 40 euro bij blokker leest alles(van mijn kinderen).
Hoors WimS

Bugs

Geef even het typenummer van je dvd speler, dan kan ik even naar de specificaties kijken. ;)
Groetjes van Bugs


Bugs

Ik begrijp dat dit een wat oudere dvd speler is. In 2004 werd hij al als oud bestempeld. ;)
Lees dit maar even door. Daar maak ik uit op dat deze speler niet geschikt is voor het afspelen van zelfgebrande media. Lees vooral het zevende bericht in deze link.
Groetjes van Bugs

WimS

 >:( pff m.a.w. het is een miskoop in die tijd geweest! :o


Bugs

Nee hoor. Het opnemen van eigen dvd's is pas de laatste jaren een vlucht gaan nemen. Jouw oude dvd speler doet precies waar hij voor gemaakt is: hij speelt voorbespeelde dvd's (regio 2, PAL) af. Iets anders was er nauwelijks te koop in die tijd.
Groetjes van Bugs

Han

Het is inmiddels 27 juli 2007. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!