Windows Update button werkt niet

Gestart door paul76, 28 januari 2007, 11:40:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paul76

Hoi Han,

Vraagje: op mijn laptop werkt de Windows Update button in het startmenu niet waarmee je normaal gesproken automatisch op de Windows Update website terecht komt. Er opent wel een IE window maar de inhoud van het window blijft wit. Linksonder staat wel een driehoekje met een uitroepteken (is die niet voor fouten op de pagina?) maar als ik daarop klik gebeurt er niets.

Ik kan wel bij Windows Update komen door erop te zoeken in Google en de link aan te klikken. Dan werkt alles normaal. Op zich is het dus niet erg alleen soms wat onhandig. Ik heb ook even de inhoud van de link van die button vergeleken met die op m'n desktop en die is hetzelfde. Op de desktop doet de button het prima. Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
Paul

Han

Welk pad zit er achter je snelkoppeling.
Bij mij is dat:




Welke url volg je in google.
Als die link van google wel werkt, dan maak je daar toch een nieuwe snelkoppeling mee?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Ik gebruik tegenwoordig Microsoft update in plaats van Windows update. Krijg je ook alle updates binnen voor Office enz.

De link naar office update =
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=nl
Groetjes van Bugs

paul76

Hoi Han en Bugs,

Het gekke is dat de link bij mij precies hetzelfde is als bij jou (en op mijn desktop). Alleen op de laptop werktie niet! Hoe dat komt blijft een raadsel. Ik moet idd maar even een nieuwe shortcut aanmaken en die handmatig naar de goede site laten verwijzen. Bedankt voor de tip van de office update!

Wat mij betreft mag dit topic op slot.

Groeten,
Paul

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!