Een swf bestand openen

Gestart door Ad, 26 februari 2005, 17:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Ik krijg met een e-mail een bestand met de extensie SWF, maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet geopend.
Ik heb hier in het verleden nog nooit geen last van gehad. Ik heb al wat ge-download maar dat werkt niet om een of andere reden, want als ik laat zoeken op internet dan lijkt alles snel gevonden maar toch opent het niet. raar

Bugs

Het lijkt er op dat je geen flash player hebt.
Bestanden met een swf extensie speel je daarmee af.
Kun je hier downloaden:

http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Ik verplaatst dit topic naar Internet daar het niets met e-mail te maken heeft. ;)
Groetjes van Bugs

Ad

Dat had ik al gedaan maar om een of andere reden werkt het nog niet. Als ik met rechts klik kan ik opgeven met welk prog ik het dan wil openen daar staat flashinit dan wel tussen maar er gebeurd verder niets

Han

Als windows vraagt met welk programma je wilt openen, kies dan de Internet Explorer.
Als je dat doet dan geeft WinXP-SP2 nog een beveiligingswaarschuwing d.m.v. de gele balk bovenin IE.
Klik daarop en geef aan dat je de geblokkeerde inhoud wilt toestaan. Daarna moet je de SWF kunnen bekijken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

En weer komt het goede antwoord van Han, bedankt maar weer