Sommige lettertypes op pagina te klein

Gestart door Black Panther, 10 juni 2004, 12:00:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black Panther

Ik heb het volgende probleempje met mijn IE. Toen ik hem vanmorgen opende, waren opeens somige teksten in een niet leesbaar klein lettertype afgebeeld. Ik heb dit zo'n beetje opgelost door in tools --> internet opties --> Accassebillity
En dan een vinkje gezet in het hokje Ignore font sizes specified on Web pages

Nu maakt hij er gewoon 1 standaard lettergrootte voor de hele pagina. Nu is mijn vraag: Hoe krijg ik de lettergroottes weer in de oude staat? Sommige lettertypes hebben webdisigners namelijk niet voor niks zo klein gemaakt . dit maakt het wel erg onoverzichtelijk. somebody help??
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Is dat sinds vandaag ineens??
Bij "Beeld" -> "Tekengrootte" staat op normaal?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Black Panther

Het is vanmorgen voor het eerst dat het zo staat.
inderdaad je heb gelijk, die text size stond op smallest (ik heb een engelse versie vandaar) Ik heb hem op smaller gezet en nu zijn de lettertypes weer als voorheen. Ik zat in het verkeerde menu te zoeken han, Ik heb daar ook nooit aan gezeten dus ik snap niet waarom die in een keer zo klein stond

Bedankt Han
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Ik heb wel een idee hoe dat gebeurd is  ;)

Als je je CTRL-toets ingedrukt hebt en je scrolt dan kun je je letters groter en kleiner maken. Soms gaat dat per ongeluk
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!