slechte ervaring internet winkels

Gestart door Format Arie, 06 juni 2004, 16:02:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

hebben jullie ook slechte ervaring met internet winkels?
De mijne:
www.adata.nl
Op 16 maart een videokaart van ruim 100 euro gekocht, en betaald. Nooit iets aangekregen. Nooit geen geld terug. Geen enkele keer hebben ze uit zichzelf gereageerd. 2 keer wel op mailtje van mij, op verzoek om zo vriendelijk te zijn koopovereenkomst na te komen. Laatste reaktie was dat ze 12 mei kaart verwachten geleverd te krijgen van fabrikant. "hopende u daarmee voldoende te hebben ingelicht". daarna (dus bijna weer maand) dus weer niets. Heb nog 2 keer mail gestuurd. Laatste keer (week geleden)mededeling dat ik niet anders kan, dan concluderen dat het hier oplichting betreft, en ik hiervan komende week aangifte van ga doen. Mijn telefoonnr. heb ik hierbij vermeld. Wedreom weer geen reaktie. Dus ik ga na dinsdag ook echt aangifte doen. Maar mijn geld.....? Ik ga er misschien over een tijdje wel persoonlijk langs.
En dan.......

Han

Waarschijnlijk heb je dan toch wel erg pech.  :-X
De paar keren dat ik via internet iets gekocht heb werd het altijd geleverd. Ik koop dan wel bij gerenommeerde bedrijven waarvan ik bijna zeker weet dat het goed gaat. Als de mogelijkheid er is dan laat ik de goederen verzenden met acceptgiro erbij.

Kan je die lui niet bellen?  Tel  0900-232 82 65

Bedrijven zijn met mail erg slordig. Ik zou gewoon ff bellen. Je hebt er niks aan als je je nu zo vreselijk op gaat zitten naaien dan je straks in staat bent om een medewerker van die tent (die ook maar z'n werk doet) over de balie te trekken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Nee. telefonisch blijf je continu in de wachtstand staan.
Heb zeker 10 keer gebeld a 45 eurocent per minuut.
Het zijn gewoon neppers. inn bijna 3 maanden alleen 2 keer nietszeggend reageren op mijn mail, en geen enkele keer uit hunzelf, noem ik niet alleen slordig.

Han

TRja, dan maar naar de politie stappen idd.
Er langs gaan lijkt me geen optie. Daar krijg je alleen maar herrie mee.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Dan maar herrie, want morgen rijd mijn zoon me even naar Ridderkerk.

Josette

Succes.
Neem deze maar mee:  :hamer

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

En deze figuren staan al paraat:

Groetjes van Bugs

Han

Zooo Arie heeft genoeg versterking..... nu maar weer ontopic  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Arie heeft zijn 106 euro terug. Heeft wat moeite gekost, en de politie moest er aan te pas komen. Ze zaten op een ander adres dan wat op hun site stond. (maar dat had ik al uitgevonden).
Heb het eerst netjes geprobeerd. Toen dat niet hielp, ben ik met mijn 140 kg voor de voordeur gaan staan.Niemand derin of uit.Toen is de politie er aan te pas gekomen. Maar ja, die heeft nog nooit indruk op me gemaakt, en dat hadden ze ook zo door. Nadat ik gedreigd heb meerdere malen per week de voordeur te komen blokkeren, is de politie in gesprek gegaan met de bedrijfsleider, en zijn ze  tot uitbetalen overgegaan.Bedrijfsleider  kreeg nog veeg uit de pan van politie, omdat hem uit mijn papieren duidelijk was geworden dat ik in mijn recht stond, en dat ze het beu waren, telkens gebeld  (het gebeurd dus vaker) te worden voor die akkefietjes.

Josette

Jabadabadoe..Arie. 8) 8)

Josette  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Martijn

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Zandman

Top gedaan arie
En niet alleen jou zijn ze daar als klant kwijt maar na het lezen van jou verhaal heel pcn   :yessss
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Dan zal ik het maar afsluiten, voor het een babbelbar wordt. ;)