Low level format

Gestart door Creamon, 07 april 2003, 21:58:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creamon

Ja sorry was het even vergeten dus hier maar even een nieuw topic.
Ik wil dus zaterdag de Low level formaat gaan doen met de diskette van Maxtor. Als ik dat gedaan heb hoe moet ik dan verder?
Moet ik dan de met FDISK verder om  te partitioneren of hoeft dat niet en kan ik meteen XP er weer op zetten?
Alvast bedankt voor jullie antwoord :)
Groetjes van Monique

bjo

als je xp opnieuw wilt instaleren dan formateerd ie automaties je harddisk al voor die het er nieuw opzet mon
[move]there is no power like xp power[/move]

Creamon

Hoi bjo

Ik moet via een diskette van Maxtor een low level formaat doen daar ik een foutmelding heb met mijn harde schijf en dan weet ik niet zo goed hoe dan de formaat is of dat niet anders is als een formaat van uit XP
Groetjes van Monique

bjo

dan doe je dat eerst en instaleer je xp nadien
[move]there is no power like xp power[/move]

Creamon

 ;D ik dacht al hé foets is mijn topic  ;)
Oke dan weet ik genoeg ik dacht "straks is een low level formaat anders en moet ik toch nog FDISK gebruiken omdat ik opnieuw moet partitioneren"  ;D kan je maar zien wat voor een groentje ik ben lol.  ::) Ik ga het zaterdag dan proberen en ben ik maandag avond niet online geweest om te vertellen hoe het is gegaan en of er bij de test van Maxtor voor de harde schijf nog steeds de fout er uit komt of niet. Dan is het niet goed gegaan en dan moet ik hem weg brengen naar Mycom dat zij het in orde voor mij maken en is het wel gelukt heb ik weer wat geleerd :)
Groetjes van Monique

bjo

goed zo mon thats the spirit dan gooi ik het op slot als je er uit bent  :)
[move]there is no power like xp power[/move]