Help mijn dvd brandertje doet niet wat ik wil!!!!!

Gestart door danny007, 26 januari 2008, 18:31:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danny007

Goedendag, ik hoop dat iemand me helpen kan.

Ik heb een interne dvd brander, en ik heb nooit last van probleempjes gehad.

Helaas, de laaste tijd zodra ik een filmpje wilden branden kwam ik erachter dat de film halverwege bleef haken, ik brandde altijd keurig op 4 speed dus daar moest het niet aan liggen dacht ik.

Ik dacht het heeft te maken met de film.

Ik dacht 1+1=2 en mijn brandertje is stuk, dus ik heb er een nieuwe externe brander bij gehaald, mooi aangesloten, en ik wil gaan branden en het lukte ok nog( dacht ik ).

Tijden het afspelen van de dvd bleef ie lekker in de eerste halfuur hangen, ik dacht ik gooi mn pctje de raam uit.

Ik heb toen xp er opnieuw opgezet, in de hoop dat wat er ook verkeerd zou zijn als opgelost te zien.

Helaas heeft dit niet geholpen.

Heeft iemand enige raad hoe ik dit oplossen kan?

Op de pc speelt hij wel goed af, alleen zodra ik hem gebrand heb blijft ie haken in de dvd speler.

Ohja, bij imapi bij apparaatbeheer staat hij op dma geen pio.



Ik wacht op uw reactie.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Danny

     

ps: heb al een andere merk dvd geprobeerd, zelfde verhaal.


Han

Kan je nu wel of niet branden?

Als je wel kunt branden en bij het afspelen blijft de DVD na een half uur spelen hangen in de dvd speler dan moet je het probleem lijkt mij zoeken in de dvd-speler en niet in je dvd-writer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Ik denk ook dat het aan je dvd speler ligt, ik had hetzelfde, mijn dvds bleven ook na een half uur hangen en ik dacht ook dat het aan de dvds zelf lag, maar zelfs de orginele dvds bleven hangen...
ik heb een nieuwe dvdspeler aangeschaft en geen problemen meer gehad.
Succes  ;)

Bugs

Ook danny007 valt in de categorie aanmelden, vraag stellen, en vervolgens niet eens meer kijken of er iemand moeite en tijd in gestoken heeft om die vraag te beantwoorden.
Dan rest er maar een ding:

Groetjes van Bugs