maximum voor een pc

Gestart door snakebomber, 25 juli 2005, 15:00:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snakebomber

hallow ja een klein vraagje ik wil mijn pc dus overclocken diehard overclocken dus mijn pc:
cpu:amd athlon 3000+
mobo:asus a7v600
geheugen:twinmoss DDR 521mb pc-3200
video: peak ati radeon 9600 pro (256mb uitvoering)
nu ik wil mijn pc dus overclocken maar hoeveel kan ik overclocken ik bedoel mijn moederbord moet toch de overclock aankunnen ? of is da enkel voor de cpu ? ja de cpu gaat kapot door de temp ma daar heb ik al iets voor gevonde om die drastisch te doen dalen maar moet ik dan mijn moederbord ook aanpassen naargelang de overclock van mij cpu ? of kan die elke frequentie aan die de cpu nodig heeft zonder boem te zeggen? kan ik bij wijze van spreken van mijn pc een 6000 maken zolang hij genoeg gekoeld is os ontploft de hele boel door de hoeveelheid stroom die door het zootje loopt?
mvg
snakebomber

Han

Zoals eerder aangeraden in een ander topic van je, vragen over casemodden, tweaken en
overclocken kun je beter stellen in een forum waarin casemodders/tweakers zeer actief zijn
zoals bijvoorbeeld :
- Die-Hard Overclocking & Cooling forumonderdeel op GoT
- Casejunkies forum
- Google "overclocken"

Ze zijn daar op de hoogte van de nieuwste hardware en trucs ermee.

__________________________________________________
Edit Zandman : De topicstarter heeft al een tijd niet gereageerd ik doe daarom het topic op slot
De topicstarter kan het weer laten openen door een berichtje aan een van de teamleden te sturen
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!