Intel Celeron

Gestart door Stofke, 16 maart 2003, 01:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Kan ik een intel celeron van 1.7 ghz plaatsen op een moederbord voor p4, het gaat over dit mobo: http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4S533-E
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

als het een 478 pins prosessor is dan kun je van 1.4GHz tot 2.2GHz+  opzetten en alles daar tussen in
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

dus ook een celeron, dat heeft geen andere pinnekes die processor, is hetzelfde als de p4 processors dus.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

yep maar dat staat wel op de doos van celeron kun je zo nakijken
[move]there is no power like xp power[/move]

bjo

ik heb het even voor je nagekeken wil prima
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

dank u bjo ! Vind die P4 2.4 ghz die ik voorzien had nog beetje te duur, ga daar eerst een 1.7 celeron opsteken, staat aan een mooie 66 euro geprijsd, valt nog mee.

Thanks for the support.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

het moederbord wat je uitgekozen hebt kun je uitbreiden tot 2,2 ghz
[move]there is no power like xp power[/move]

bjo

klopt het zijn redelijke prijzen op het moment  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

Mobo kan uitgebreid worden tot 2.53 ghz, de letter E was niet meegekopieerd in de url  ;D
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

had eerst de 2.53 in gedachten, stond aan 230, ik zeg, ik neem de 2.4, die was onder de 200 gegaan deze week. Nu toch nog ff afgestapt van de P4 en voorlopig een celeron erop, zal ook wel lekker draaien met een DDR333 512 MB erop  :-[
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

tuurlijk nooit tegelijk van stapel lopen  :-[
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

idd, bedankt voor de hulp bjo ....

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

oke doe ik deze op oke zetten groetjes  :)
[move]there is no power like xp power[/move]