Linken kopieeren/plakken in Whatsapp lukt niet

Gestart door Format Arie, 31 juli 2020, 11:49:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Ik heb naast op mijn telefoon, ook WhatsApp staan op mijn laptop. Werkt prima, maar bij beiden kan ik geen link geplaatst krijgen, want dat weigert hij. Heel irritant. Weet iemand hoe dat op te lossen. Heb zelf bij instellingen gekeken, maar zie daar ook geen oplossing (of ik ben blind) ;)

Josette

Hei aapie.  ;) :-X

Ga hier eens lezen als je zin hebt?

LEZEN MAAR

Succes :goedes.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Als ik een link wil plakken in web-whattsapp op de PC dan kopieer ik eerst de link van elders door te selecteren en dan de toetsencombinatie "CTRL + C".
Dan ik het tekstvakje van web-whattsapp klikken en dan de toetsencombinatie "CTRL + V" om de link te plakken en dan versturen. Dat werkt hier altijd prima.

Voor Whattsapp op de android telefoon is het lang drukken op een link en uit popup menuutje kiezen voor "kopieren".
Dan in Whattsapp in het tekstveldje weer lang drukken en uit het popup menuutje kiezen voor plakken en dan de link versturen.
Voor de ipad werkt het net zo als op een android telefoon. Voor een iPhone weet ik het niet. Die heb ik nooit gehad.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

josette, jouw link geeft geen antwoord op mijn vraag.
Han bedankt, het werkt. :goed  Al zit ik nog met vraag die niet beantwoord hoeft te worden. Op telefoon deed ik al selecteren, kopieeren en plakken naar/in whatsapp, maar dat werkte niet. Ik wilde al lang om andere reden telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen, en alle apps opnieuw installeren. dat gedaan, en nu doet ie selecteren kopieeren en plakken in whatsapp wel. En daar ging het om. Op computer met ctrl+c en ctrl + v werkt perfect. Die kende ik nog niet. Effe opschrijven voor ik hem vergeet.  Hartelijk dank Han.

Han

Er is een makkelijk ezelsbruggetje voor om die twee te onthouden.
- "CTRL + C"  kopiëren met de C van Copy
- "CTRL + V" plakken met de V van Velpon  (je weet wel Velpon lijm)

Fijn dat het nu op alle apparaten werkt, Arie.  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!