Windows live mail

Gestart door jeanette1970, 10 februari 2009, 11:07:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Als ik mijn live mail wil openen, gaat dat 9 van de 10 keer niet goed. Ik gebruik de laatste versie van messenger en open daarmee ook mijn live mail. Zeer vaak moet ik dan eerst via taakbeheer het proces sluiten, zodat ik mijn mail weer normaal kan openen. Snap er niks van.

Han

Bedoel je "Windows mail" uit Vista of de "Windows Live Mail" die je hier kunt downloaden?

Je schrijft niet wat er niet goed gaat. Foutmelding, vastloper?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Ik draai onder vista, als ik m'n mail wil openen zie ik het ronddraaiende cirkeltje even( ongeveer 5 sec. ), en stopt dan. Als ik daarna taakbeheer open staat wlmail.exe 2x geopend. 1 van meestal zo rond de 20.000 kb, en een 2e rond de 800 kb. Als ik de de 1e sluit, verdwijnt ook die 2e, en kan ik m'n mail weer 'gewoon'openen.

Han

Okee.

Dan nogmaals de vraag hebben we het hier nu over het standaard in Vista meegeleverde "Windows Mail" of het los geinstalleerde "Windows Live Mail" die je hier kunt downloaden?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

windows live mail, wat je samen met windows live messenger gebruikt.

Han

Ik gebruik msn/windows live messenger en consorten niet, dus ik ken het programma niet. Heb windows live mail net even gedownload, geinstalleerd en bekeken maar het ziet er net zo uit als het met Vista meegeleverde Windows mail. Ik weet niet waar het de bestanden bewaart maar da's vast wel via google te vinden.

Misschien werkt het weer goed als je het programma verwijdert en opnieuw installeert?
Je kunt Windows Live mail hier downloaden tijdens installatie kun je aangeven wat je nog meer wilt installeren. Windows live messenger is een van die opties die je erbij kunt installeren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Geen reactie meer, dus slotje.  :locked
Groetjes van Bugs