Windows media Player - Live Radio Luisteren - Uitzending gemist

Gestart door Nirak, 18 februari 2007, 13:22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Hallo Allemaal,

Om de 1 of andere zeer onduidelijke reden kan ik plotsklaps geen radio live via PC meer beluisteren. Net opnieuw WMPV11 gedownload en geïnstalleerd maar het enige wat gebeurt is het opppoppen van een kleine window waarin : 'kan geen intems uit afspeellijst afspelen. klik op...' enz. onzin tekst.
Er zijn zoveel opties die je wel of niet zou moeten instellen, acabadacra voor mij!'

Heb natuurlijk ook met QuickTime geprobeert, njet, niets, nadda.

Verders kan ik geen enkele uitzending zien (programma gemist) het blijft alleen bij opknippered : 'buffering' tot in den eeuwigheid..., dit is altijd zo geweest, maar ik heb wel altijd radio kunnen beluisteren...

Heeft iemand enig idee? Zou het aan McAFee liggen die ik via xs4all heb geïnstalleerd?

Mocht 1 van jullie tijd hebben, dan hoor ik het graag

Groeten Nirak

Han

Wat heb je van McAfee geinstalleerd, virusscanner of firewall?
Is dat de firewall dan ligt daar je probleem.

Check even in je internet-opties hoe op het tabblad "privacy" je setting staat.
Die moet op "Normaal staan".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Hi Han,

Heb, omdat ik een xs4aller ben, gratis McAfee virusscan & Firewall geïnstalleerd!
Heb nu tabblad privacy op normaal staan, testje gedaan bij radio2 en helaas zelfde probleem!

Ik zit hier de hele middag, dus je kunt je uitleven (HaHa) op mijn probleem!

Weer
Groeten
Nirak :uhhh

Nirak

Ik heb net even XStreamRadio geïnstalleerd en via dit programma kan ik wel luisteren??? Maar ja, nog steeds geen uitzending gemist

Han

Dan zal je toch in de instellingen van je McAfee software moeten duiken.
Ik draai McAfee zelf niet (hoewel ik ook een xs4all-er ben) omdat ik die McAfee software troep vind.
Het doet teveel waar je geen invloed op hebt. Tja.., ieder z'n favoriete progjes nietwaar.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Oke Han, ik ga mij storten op mijn firewall!

Groeten
Nirak

Han

Ik sluit dit topic af. Het probleem is kennelijk opgelost want je komt er niet meer op terug en hebt inmiddels alweer een ander topic geopend met een nieuwe vraag  :kweetniet
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nirak antwoord via email:

Nee, ik kan nog steeds geen TV kijken; ik wacht op antwoord van MacAfee... m.a.w. wij wachten af............

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Verder geen bericht meer van Nirak, dus ik sluit dit weer af. Mocht het nodig zijn is een pm of mailtje naar Han of mij voldoende om het topic weer te openen.
Groetjes van Bugs