Cummalitieve update (KB4103727 installeert niet)

Gestart door marloes, 10 mei 2018, 14:10:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

marloes

Hoi

1709 update cummalitieve update doet niet updaten is dat een probleem
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Deze update is de "Fall creators Update". Een soort van servicepack voor Win10. Tig zaken worden daarbij aangepakt en verbeterd. Hij is dus belangrijk.
Bij veel mensen gaf deze update in het najaar problemen. Heb je verder wel updates ontvangen sinds die tijd?

Dit zijn de versies van Win10 die er uitgekomen zijn. Je zou nu 1803 moeten hebben als je windows up to date is.
* 1507 (RTM, de eerste versie. Uitgebracht op 15 juli 2015, wordt niet meer ondersteund.)
* 1511 (Eerste grote update. Uitgebracht op 12 november 2015, wordt niet meer ondersteund.)
* 1607 (Anniversary Update. Uitgebracht op 2 augustus 2016, wordt vanaf maart 2018 niet meer ondersteund.)
* 1703 (Creators Update. Uitgebracht op 11 april 2017, wordt vanaf september 2018 niet meer ondersteund.)
* 1709 (Fall Creators Update. Uitgebracht op 17 oktober 2017.)
* 1803 (Windows 10 April 2018 Update. Uitgebracht op 30 april 2018.)

Welke windows versie draai je nu op dit systeem?
* Klik op de Startknop > Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
* Klik op Systeem.
* Klik op Info en kijk bij versie.

Heb je al versie 1803 dan is het logisch dat de "oude versie 1709" nooit zal installeren. je gaat immers niet "terug" naar een oude versie.
Heb je nog versie 1703 dan moeten we verder naar een oplossing daarvoor. Via google heb ik al veel oplossingen gezien.



Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ik heb versie 1709
Kb4103727 is het die niet installeerd
Als ik op installeren klik download hij hem en installeerd hij hem
En dan pc opnieuw opstarten dan krijg ik het volgenden kan het installeren Van de update niet voltooien
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Dan heb je de fall creators update in ieder geval wel geïnstalleerd staan.
De update die bij jou niet lukt is een update die daarna kwam. Bij veel mensen lukte die niet. Microsoft weet ervan maar doet er niks mee.

Wat gebeurt er als je handmatig zoekt naar updates via windows update. Zie je dan de update naar Windows versie 1803 erbij staan?
Zo ja, installeer die dan.

Veel mensen melden dat hun virusscanner ervoor zorgde dat de update niet kon installeren. Download de update en schakel je virusscanner uit bij de installatie van de updaten.
Meer info waar we ook nog mee aan de slag kunnen: http://sihmar.com/fix-kb4103727-and-kb4103721-failed-to-install-and-download-stuck/
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

ik heb gekeken en niet gevonden de update naar 1803
wel nog andere updates
virusscanner uit gezet maar werkt ook niet
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

van de site die je geeft heb ik de trouble souting gedaan maar werkt ook niet
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

hey han

ik heb op de site het hele stappen plan gevolgd en nu bij punt
delivery optimization service fix die heb ik uitgevoerd
krijg ik ineens 1803 update ipv 1709
die is nu aan downloaden
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Mooi, dan heb je de nieuwste update te pakken. Die andere update zit daarbij in.

Het downloaden en installeren van 1803 kan best een tijdje duren.
Op sommige PC's zelfs meer dan een paar uur. Op mijn laptop duurde het ongeveer drie kwartier.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Bij mij duurde uurtje.
Alles werkt weer en is geïnstalleerd en zag er goed uit.
Dank voor je hulp Han
Zelf was het niet gelukt
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Welja joh. Ik heb alleen de site gelinkt. Verder heb je het probleem zelf opgelost daarmee.
Goed gedaan!  :goed

Ik sluit je topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!