Flashgot map?

Gestart door anykoen, 27 september 2005, 14:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

even een vraag over iets dat mij meer verbaasd dan dat het erg is.
Elke keer bij het inloggen op internet schijnt er een directory Flashgot-1 (en verder) te worden aangemaakt met het bestand "" flashgot.exe"met de estensie:  "test".
Waar is het goed voor?
Kan ik het allemaal verwijderen?
Hoe kan een bestand met de naam xxxx.exe ook nog eens de extensie "test" hebben?

Nogmaals, het is allemaal niet erg maar ik ben wel erg nieuwsgierig geworden.
Alvast bedankt,

Paul
Paul

Han

Welke browser gebruik je? FlashGot is een plugin voor de mozilla browser. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Jouw versie heeft wel een raar versienummer. Ze zijn inmiddels toe aan versie "FlashGot 0.5.9.94"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Als browser gebruik ik Firefox; dat verband met Mozilla is er dus wel.
Ik weet niet waar dat versienummer vandaan komt, ik weet niet eens wat ik met Flashgot kan doen. In het helpscherm staat nu versie 0.5.9.6 en volgens mij is het alleen maar een downloadmanager. Maar waarom moet dan steeds een test worden gedraaid die ook nog eens blijft staan?

Overigens ben ik best wel tevreden met Firefox; het scheelt een stuk in de adware. Een enkele keer moet ik toch IE gebruiken, maar die heb ik toch nog.
Paul

Han

Flashgot is idd de downloadmanager voor Firefox
Misschien is er een update geweest achter de schermen van flashgot die niet helemaal jofel is verlopen.
Is er een mogelijkheid om van binnenuit firefox plugins te uninstallen?

Later kan je 'm dan weer opnieuw installeren. (zie hier)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Flashgot wissen was makkelijk; daarna moest ik zoeken hoe ik 'em weer kon installeren, maar ook dat is gelukt.
Ik heb een progje gedownload en zie (nog?) geen flashgot.exe test verschijnen. Voor zlle zekerheid wil ik nog even kijken of alles goed blijft gaan maar het lijkt er op dat dit de oplossing is.

(Nu ga ik duimen tijdens het internetten  :)

Paul
Paul

Han

Ik duim met je mee, Paul  ;)


edit Han : Kennelijk opgelost. Ik sluit het topic
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!