Nieuw virus???

Gestart door anykoen, 17 februari 2006, 20:51:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

In mijn inbox via Hotmail vond ik een waarschuwing die ik niet vertrouw. Ik weet niet waar ik dat kan melden of kan laten controleren.
Om geen tijd verloren te laten gaan, hierbij de afzender: chase @protect24739.chase.com

Hierna wil ik graag weten hoe ik voortaan kan handelen en waar ik zo'n melding kwijt kan.
Alvast bedankt,

Paul

Edit Bugs: rode letters veranderd in normale, zwarte letters. Gekleurde, schuine, vetgedrukte en onderstreepte letters zijn alleen bedoeld om iets te accentueren, niet om een (bijna) heel bericht mee te schrijven. Zie meer over hoe berichten te posten hier. Ook heb ik het e-mail adres in je bericht niet-aanklikbaar gemaakt.
Paul

Han

Mail die je niet vertrouwd altijd wegsmijten, ook al komt het van een bekende af.
Melden heeft geen zin. Onderstaande procedure wel omdat de afzender dan op een spamlist komt.
Selecteer het mailtje door er een vinkje voor te zetten en geef bovenin dan een klikje op het knopje "ongewenst".

Klaar  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Sorry voor alle rood.
Ik had al op een paar sites gekeken om dit te melden - het lijkt me toch wel belangrijk - maar dat wordt je kennelijk niet makkelijk gemaakt.
Ik zal 'em merken als ongewenst.

Bedankt en (wat mij betreft) uit.

Paul
Paul

Han

OK, ik sluit het topic af  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!