Update van Win8 naar Win8.1 niet meer in Windows store

Gestart door Format Arie, 10 november 2013, 12:37:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Nou, de daadwerkelijke update van 8 naar 8.1 is niet (meer) te vinden hoor. Ook niet met die verwijzing/link naar de store. En zie op internet dat wel erg veel mensen hetzelfde probleem hebben.
Zijn veel sites die verwijzen naar een "goede" andere manier. Ook naar een standalone update pakket van windows helpdesk zelf, zoals hier : http://www.windows-helpdesk.nl/problemen-8-1-update/ ,werkt niet.


Edit Han: Even afgesplitst uit het tips topic omdat deze belangrijke info zo makkelijker te vinden is.

Han

Ik heb de update hier vanuit de store kunnen installeren maar dat was alweer 1 november.
Ik vond het toen al weird dat je hem niet kon installeren via Windows update. Misschien gooien ze hem dan daar nu toch wel in.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie


Han

Meer Win8.1 problemen. Ik heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad!


Bron: webwereld

Windows 8.1 creƫert stof tot nadenken
12 nov. 2013 door Juan Carlos Perez

Dit zijn de lessen die Microsoft, ontwikkelaars, hardwarepartners en klanten uit de release van Windows 8.1 kunnen trekken.
De uitrol van Windows 8.1 verliep niet bepaald gemakkelijk. Voor klanten, softwareontwikkelaars, hardwareleveranciers, IT'ers en Microsoft zelf is dit een harde les dat testen en analyseren ongelooflijk belangrijk is voordat een besturingssysteem op de markt komt.
Nadat Windows 8.1 op 17 oktober online gezet werd, krioelt het op internet van de berichten dat het OS conflicteert met incompatible software, struikelt over onbekende stuurprogramma's en niet overweg kan met verouderde firmwares van hardware.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!