Rare witte hokjes....

Gestart door Charmedelf, 13 april 2005, 18:08:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Charmedelf

Oke hier komt ie,

mijn probleem is eigenlijk meer een irritatie. :tureluurs
Als ik bijv. kladblok open is er nog nix aan de hand maar als ik met mijn muis over Bestand, Bewerken, Beeld enz. heen ga komen er kleine witte hokjes omheen en als ik er op klik word het hele knopje wit. :pissig
Weet iemands wat je hier tegen kunt doen???

Alvast bedankt,
Charmedelf

Han

Hoi, welkom op PCN  :)

Dat denk daarbij aan 2 dingen :

1) Je hebt té weinig beschikbaar werkgeheugen :
Een van de eerste dingen die beinvloed worden is dan de weergave op scherm. Check dit topic eens en voer uit wat daar staat. Er starten bij jou w.s. aardig wat zaken gelijk op met windows, wat onnodig is. Dat kost allemaal werkgeheugen. Check je wel eens op de aanwezigheid van spyware /virussen? Dat vreet ook werkgeheugen. Lees het topic [INFO] Hulp vragen via PCN, voor het verwijderen van spyware door om te zien hoe we hier op PCN omgaan met spyware/virussen.

2) Er is iets mis met de driver van je videokaart :
Download de klaatst beschikbare driver. Haal vervolgens eerst de oude driver netjes weg. Reboot en installeer dan de nieuwe driver.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Het is inmiddels 18 mei 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!