vraagjes sp2/firefox (problemen)

Gestart door hopeless, 03 januari 2005, 23:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hopeless

hoi allemaal een goed 2005 gewenst,..

ik zit met een paar kleine probleempjes sinds ik sp2 en firefox heb,....
(en firefox gaat wel langzamer maar ja,..)

mijn ene probleempje is dat de sites klein openen en dan moet ik steeds mijn pagina vergroten, dit is erg irritant, ik heb het al eens eerder opgelost, maar weet niet meer hoe,...
kan iemand me zeggen hoe ik het moet doen, want ik blijf aan de gang ,maar het lukt niet,.. :-\

en het andere probleem is, dat mijn eigenstartpagina links, (die gebruik ik als homepage)
wel werken met IE maar als ik dezelfde link aanklik terwijl ik met firefox zit, dan krijg ik melding dat het niet kan, en dan is er iets met dns ,........en kom ik niet op de gewenste pagina,..

weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit zou kunnen veranderen???

alvast bedankt  :goed

groetjessssssss
gelukkig zijn er mensen die wel verstand van computers hebben

Han

Hopeless we hanteren hier op PCN een paar afspraken wat betreft het posten van vragen. Elke vraag krijgt z'n eigen topic en wordt gepost in het forumonderdeel wat daarvoor bestemd is. Je stelt nu een combi van vragen in het forumonderdeel wat bestemd is voor als je een probleem hebt met het besturingssysteem Windows. Dat is niet het geval want je hebt een probleem met je browser..

Vragen over browsers horen in het forumonderdeel "Internet"  ;)
Ook daar is het dus 1 vraag per topic. Vraag dus je vraag en als dat opgelost is stel je de volgende vraag. Door het op die manier te doen houden we overzicht.

Ik sluit dit topic dus af.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!