Blue tooth word niet ondersteund door windows??!!

Gestart door demir, 03 december 2004, 17:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

demir

hallo,
ik heb een blue tooth stick (usb) aangesloten op mijn pc. na het installeren geeft het de melding aan dat microsoft nog geen licentie heeft om dit apparaat te ondersteunen. ik ben bij de winkel geweest waar ik het gekocht heb. maar daar zeggen ze dat windows xp dit automatisch moet ondersteunen. weten jullie misschien wat ik kan doen????

dit is de foutmelding:

Momenteel beschikt Microsoft niet over een certificeringsprogramma voor Bluetooth apparaten. daarom is het op dit moment niet mogelijk gecertificeerde stuurprogramma's te leveren voor bluetooth apparaten. wanneer microsoft een windows logo certificeringsproces voor bluetooth apparaten implenteert, zullen goedgekeurde stuurprogramma's beschikbaar worden gesteld.

Zandman

Heb je de servicepacks van xp geinstalleerd want de 1e versie van windows zonder sp1 ondersteunde idd blue tooth niet




Edit Zandman : De topicstarter heeft al een tijd niet gereageerd ik doe daarom het topic opslot
De topicstarter kan het weer laten openen door een berichtje aan een van de teamleden te sturen .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.