Autorisatie

Gestart door anykoen, 03 december 2004, 09:45:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

Bij het toepassen van een aantal van de tips probeerde iik ook "Start Windows XP schoon op" in te stellen. De wijzigingen werden geweigerd omdat ik niet als beheerder was aangemeld.
Ik weet niet waar ik dit kan veranderen. Ik ben de enige gebruiker van de pc, een wachtwoord is niet nodig want ik mag alles (bij wijze van spreken).
Hoe kan ik instellen dat NOOIT meer om een wachtwoord wordt gevraagd en ik alles mag?

Paul

:kerst1
Paul

Zandman

Je kan dit soort dingen nakijken via start -------> configuratiescherm---------> gebruikersaccount
Daar kan je nakijken hoe alles is ingesteld
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

anykoen

In het configuratiescherm sta ik als beheerder.
Bij het opnieuw invoeren van de wijzigingen kreeg ik dezelfde opmerking (alleen voor beheerders) maar de opdracht werd toch uitgevoerd.
Ik snap het niet, maar het werkt wel en ik weet ook hoe en waar ik de instellingen kan controleren.
Dus wat miij betreft: afsluiten, bedankt en tot de volgende keer

Paul
Paul

Han

Als je jouw eigen account geen wachtwoord geeft en verder zelf geen accounts zelf aangemaakt hebt dan log je in als beheerder en hoef je geen ww meer in te tikken bij het starten van WinXP. je krijgt dan ook geen inlogscherm meer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Je hebt er geen idee van wat bij mij allemaal mogelijk is.
Ondanks mijn status van beheerder (ik heb dat nu kunnen controleren) werd een verandering geweigerd omdat ik geen beheerder was. Ik heb zoveel tips uit de lijst ingevoerd dat ik niet meer weet bij welke gelegenheid het was.
Om eerlijk te blijven; het is lang niet altijd de schuld van XP.

Bij mijn pogingen om XP naar mijn zin in te richten zijn er twee mogelijkheden:
1. het lukt en ik ben (voorlopig) tevreden
2. het lukt niet en ik ben toch tevreden omdat ik dan weer het een en ander heb geleerd. Gelukkig is er de reddingsboei PCnav.

Paul

:kerstman



Paul

Zandman

Dat is ook een oplossing paul altijd tevreden zijn met het resultaat
Je weet de wegen van windows zijn ondoorgrondelijk  ;)
Ik zet je topic op slot
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.