azerty of qwerty

Gestart door PaulV., 12 oktober 2004, 22:03:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulV.

Heb een klein probleempje, wie heeft een oplossing ?

Bij het opstarten in winxp home, krijg ik de mogelijkheid mij aan te melden onder mijn eigen naam (als beheerder van de pc) of alle andere mogelijk ingestelde gebruikersaccounts.
Mijn eigen account is ingesteld met een wachtwoord.
Wanneer ik dit wachtwoord wil intikken moet ik steeds de qwerty instellingen van mijn toetsenbord  gebruiken.
Alle accounts zijn evenwel ingesteld op azerty, dus voor taal 'Nederlands(Belgie)'.
Eens ik ben aangemeld heb ik steeds de azerty-instellingen autimatisch tot mijn beschikking.
Ik zou deze instelling ook graag in gebruik hebben bij het aanmelden in het welkomstvenster.

Han

Heb je de toetsenbordinstelling gemaakt terwijl je ingelogd was als administrator?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

PaulV.

weet het echt niet meer, denk als beheerder ??

Han

Het klopt wel dat je voor elk account dat bestaat de toetsenbord instelling aan moet passen als je die veranderd hebt. Een keer instellen als beheerder is niet voldoende om alle accounts zo in te stellen.

Verander 'm dan even als beheerder in dat account waar het wachtwoord op zit en stel 'm daarna opnieuw goed in.
Kijk eens of dat wil helpen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

PaulV.

had ik reeds gedaan,
dus via config.scherm, gebruikersacc.,mijn wachtw.wijzigen, oud wachtw ingevoerd, en tweemaal het niewe wachtwoord,
herstopstarten....
blijf met hetzelfde probleem zitten   :-\

Han

Ik heb verder geen idee hoe je dit op moet lossen.
Misschien is het een bug in WinXP SP2?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

PaulV.

het het hoort dus niet zo te zijn,
maar het is niet echt een probleem indien deze instellingen blijven zoals ze het nu is,
alvast bedankt voor de gegeven raad en mocht er toch nog ergens een oplossing te voorschijn komen,
steeds welkom,

groeten, Paul.


Han

Ik laat het topic open Paul. Mocht een ander een oplossing weten dan kan die het zo kwijt hier.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

themasteronline

Hoi ik vond deze link via google wellicht dat hier de oplossing bij staat

http://docent.hogent.be/~ldc392/PC-PROBL.HTM#AzertyOnderXp