SolutionCentre?

Gestart door averheijden, 10 juli 2008, 18:28:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

averheijden

Geacht Forum,

Ik heb Windows Vista.
Bij het opstarten krijg ik steeds een melding van
" Please wait while windows configure Solution Centre en dan vervolgens dit


Er wordt een CD-Rom gevraagf? Welke?

Dan verschijnt een balk die tracht blijkbaar iets te installeren voor ¾ gedeelte



Weet iemand wat dit betekent?

Bij (1) zijn er geen verdere mogelijkheden
Alfons


[move]AV[/move]

Bugs

Na wat grasduinen met Google denk ik dat het komt door HP software. Kijk even bij programma's installeren/verwijderen en kijk daar of Solution Center erbij staat. Is dat zo, kies dan voor verwijderen.
Groetjes van Bugs

averheijden

L.S.

Ja het stond inderdaad bij Configuratie-Programmas en Onderdelen, genaamd:
HP SolutionCenter 10.0   4/6/2008   3,2 MB

Dat zal er opgekomen zijn door mijn nieuwe 3 in 1 "printer/scanner/kopieer" te installeren

Maar als ik dit wil verwijderen krijg ik dit:



Dus heb ik dit voorlopig niet verwijderd want dan zal dit apparaat wat in een netwerk staat met 2 Pc's niet meer werken.
Misschien komt het ook doordat ik dit apparaat niet steeds aanzet als ik met mijn PC werk.
Want deze storing komt niet altijd voor.

In elk geval bedankt voor uw raadgeving

Mvg
Alfons
[move]AV[/move]

Han

Wat je nog kunt proberen is als ie die melding geeft bij het opstarten dat je dan die installatie-cd van je HP officejet aanbied. Misschien installeert vista dan het ontbrekende stuk software.

Dit softwareonderdeel van de Officejet geeft vaak problemen. Als je via google rondleest vind je overal terug dat mensen het gewoon deinstalleren en dat het probleem dan over is. Je zal toch iets moeten gaan proberen.

Ik zou dus eerst de cd aanbieden, als dat niet werkt het solution center deinstalleren en mocht de printer dan niet meer werken, dan contact opnemen met HP. Ik zie trouwens op de HP site alleen maar vista software voor een Officejet J6410 en niet voor de 6400. Is jouw printer wel Vista-compatible?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!